۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۰۴۴۲۲
استاد حوزه علمیه:

شهید مطهری از نوابغ عصر حاضر به شمار می‌رود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: عظمت علمی و اندیشه شهید مطهری بر هیچ شخصی پوشیده نیست و او از نوابغ عصر حاضر به شمار می‌رود به طوری که امام راحل همه آثار ایشان را مورد تأیید قرار داد.
304422 304422 304422 304422 304422 304422

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عامری استاد حوزه علمیه امروز در همایش بصیرت حسینی در دیدگاه و اندیشه شهید مطهری که به همت تبلیغات اسلامی و شهرداری منطقه بیست شهرری در بیت الامیر شهرری و با حضور طلاب و دانشجویان برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: عظمت علمی و اندیشه شهید مطهری بر هیچ شخصی پوشیده نیست و او از نوابغ عصر حاضر به شمار می‌رود به طوری که امام راحل همه آثار ایشان را مورد تایید قرار داد.

 

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: فراوانی دیدگاه‌های شهید مطهری در بیان حماسه کامل و جامع عاشورا بسیار حائز اهمیت است از جمله دیدگاه‌های شهید مطهری جلوگیری  از محو اسلام، احیاء تفکر اسلامی، شخصیت دادن به امت اسلامی، مبارزه با تحریف‌ها و انواع آن، تعریف صحیح از تحریف، اوج تظلم از تحریف‌ها، جهت دادن به رثا و مرثیه، معرفی دو تحریف بسیار مخرب و معرفی دو تحریف بزرگ را می‌توان نام برد.

 

حجت الاسلام عامری تصریح کرد: دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به حماسه عاشورا همه و همه معطوف به جغرافیای اسلام است، جغرافیای فراگیر که نهضت و آموزه‌های انبیاء را به همه بشریت انتقال می‌دهد.

 

استاد حوزه علمیه گفت: رسالت پیامبر(ص) مقابله با کفر صریح و وظیفه امام حسین(ع) مبارزه با کفر مخفی یعنی اسلام اموی بود و این بزرگ‌ترین مانع بر سر راه ظهور اسلام نبوی در عصر امام حسین(ع) بود.

 

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که پیامبر(ص) به نبوت رسیدند کفار و یهودیان با یکدیگر متحد شدند تا اسلام نبوی را نابود سازند چرا که می‌دانستند پیامبر(ص) ریشه کفر و تحریف یهود را نابود خواهد کرد به همین جهت دشمنان با استفاده از نقاب اسلام در صدد نابودی اسلام نبوی بر آمدند و پدیده شوم نفاق را در جامعه حکم فرما کردند./813/203/ب2

ارسال نظرات