۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۴۰۵۶
امام جمعه کنگان:

برگزاری جشنواره علامه بلادی سبب افزایش توانمندی طلاب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کنگان گفت: افزایش توانمندی طلاب در عرصه قلم ونگارش یکی دیگر از آثار جشنواره های پژوهشی در استان است.
جشنواره علامه بلادي

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در خصوص برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها بسیار کار قابل تحسینی است و سبب ایجاد خلاقیت و ابتکار نو در طلاب می شود.

 

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: امر پژوهش درسال های اخیر کم رنگ بوده و این جشنواره سبب می شود رونق بیشتری در فعالیت های پژوهشی ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام محمودی افزود: افزایش توانمندی طلاب در عرصه قلم ونگارش یکی دیگر از آثار جشنواره های پژوهشی در استان است.

 

وی اظهار داشت: این نقیصه در گذشته حوزه ها احساس می شود و به صورت خودجوش و موردی در هر قرنی ده ها نفری می درخشیدند ولی این جشنواره ها سبب می شود به جای ده ها نفر، صدها و هزاران طلبه دست به قلم شوند و کارهای پژوهشی فردی و گروهی ا.نجام شود.

 

امام جمعه کنگان معرفی علمای گذشته در استان خیلی ضروری دانست و تأکید کرد: معرفی علمای گذشته باعث می شود انسان به گذشتگان خود افتخار کند و این افتخار تمدن نوین را برای ما به ارمغان می آورد.

 

حجت الاسلام محمودی افزود: علاوه بر این، باعث ایجاد انگیزه دو چندان برای تحصیل طلاب جوان دارد و تأثیر فراوانی بر رشد علمی حوزه ها می گذارد./846/302/ب3

ارسال نظرات