۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۰۳۹۳۶
به همت بسیج سازندگی فارس صورت گرفت؛

راه‌اندازی دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در استان فارس

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در این استان به همت بسیج سازندگی این سپاه تشکیل ‌شده است.
اقتصاد مقاومتي فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، عبدالحمید اسماعیلی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس صبح امروز در گردهمایی «سفیران زینبی کار و تلاش» با بیان اینکه بسیج با جهاد و ایثار عجین شده است، به نقش خواهران در بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان جهادگر با حضور در روستاها و کمک به مناطق محروم، طعم محرومیت‌ها را چشیده‌اند و راهکار حل این مشکلات را می‌دانند.

 

وی با تأکید بر ورود دانشجویان جهادگر به حوزه اقتصاد مقاومتی، افزود: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در فارس به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر این استان راه‌اندازی شده است.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس از اقتصاد مقاومتی به‌ عنوان نسخه بومی و اسلامی و یک نسخه شفابخش برای حل مشکلات اقتصادی کشور نام برد و با تأکید بر پرهیز از اقتصاد برون‌زا اضافه کرد: با اقتصاد مقاومتی و کار جهادی می‌توان نفوذ را نهی کرد.

 

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از رویکردهای بومی و ظرفیت‌های درونی موجب رشد کشور می‌شود، یکی از دلایل امنیت امروز کشور را تکیه‌ بر ظرفیت‌های درونی برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان با انجام کارهای جهادی موجب خنثی شدن اقدامات استکبار می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی نقش حمایت‌کننده در اقتصاد مقاومتی دارند، بر برنامه‌ریزی مدون و قوی تأکید کرد و گفت: در عرصه‌های هنری، صنایع‌ دستی و ترویج کشاورزی می‌توان روستاییان را حمایت کرد.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس الگوسازی، تولید، اشتغال و ارزان‌سازی را از نمودهای عینی جهاد اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: باید با سازمان‌دهی و در کنار یکدیگر قرار دان تخصص زمینه موفقیت در برنامه‌ها را فراهم کرد.

 

به گزارش رسا، در این برنامه که به ‌صورت کارگاه آموزشی تخصصی برگزار شد، مسؤول گروه جهادگران سفیر قم نیز به تشریح نحوه اجرای اردوهای جهادی پرداخت و دانشجویان نیز نظرات، ایده‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای اجرای هر چه بهتر اردوهای جهادی ارائه دادند./839/203/ب2

ارسال نظرات