۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۳۸۴۵
در قم انجام شد؛

تجلیل از نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ اسامی نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات اعلام و از آنها تجلیل شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی با حضور مسؤولان و مدیران استان قم در تالار فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد که در این مراسم از قهرمانان قرآنی در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

 

بر اساس این گزارش در رشته قرائت در بخش خواهران، نرگس عینی پور، زهرا دوازده امامی، طیبه صبوری و در بخش آقایان، علیرضا مسیح پور، هادی خانی و محمد زاهدی به ترتیب موقق به کسب رتبه های اول تا سوم این دور از مسابقات شدند.

 

در رشته حفظ کل در بخش خواهران، فاطمه زهدی علی پور، نرجس علیخانی و محدثه دانشمند و در بخش آقایان، حسن علیرضالو، محمدرضا احمدی و ابوالفضل مهدوی صدر، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در رشته حفظ 20 جزء در بخش خواهران، الهه کدخدایی، سعیده احمدی، راضیه شجاعی و در بخش آقایان، سید حامد مهدی زاده، محسن عبدی و سید مهدی عدنانی به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

 

در رشته حفظ 10 جزء در بخش خواهران، زینب رجب نژاد، فاطمه قرائی، فائزه جعفری و در بخش آقایان، میثم یوسفی، سیدمحمدحسین حسینی و محمد نیکخواه به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.

 

در رشته حفظ 5 جزء در بخش خواهران، زهرا مرادپور، فرزانه رحیمی، مرضیه سلیمانی و در بخش آقایان، سهیل رجبی زرگرآبادی، محمد خلیل نصاری و احمد درستکار به ترتیب توانستند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

 

در رشته ترتیل در بخش خواهران، نجمه رضانژاد، خدیجه دیاری بیگدلی، شیما امیری تهرانی زاده و در بخش آقایان، روح الله آقایی، حیدر چینی ساز، محمد تقی نصرالهی نیا و محمد خلف زاده به صورت مشترک، حائز رتبه های برتر شدند.

 

گفتنی است، در ابتدای این مراسم از گروه بین المللی همخوانی و مدیحه سرایی میعاد قم که موفق به کسب رتبه نخست در کشور شده بود نیز تجلیل به عمل آمد./840/202/ع

ارسال نظرات