۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۰۳۷۵۲
استاد حوزه و دانشگاه:

پیش بینی رهبر معظم انقلاب در مورد حامیان داعش محقق شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که پیش بینی رهبر معظم انقلاب در مورد حامیان داعش محقق شد، گفت: شکی نیست که چاقو دسته خود را بریده است، اما دشمن شرایط موجود را مدیریت می کند تا با استفاده از این فرصت ایران هراسی، شیعه هراسی و اسد هراسی کند و جریان بزک کنندگان آمریکا را حمایت کند.
حجت الاسلام حسن غفاري فر

حجت الاسلام حسن غفاری فر، استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که پیش بینی رهبر معظم انقلاب در مورد حامیان داعش محقق شد، گفت: ظرفیت اجتماعی جریان داعش و طالبان استعداد برگشت به منطقه را دارد، اما عدم دقت موجب سوء استفاده دشمن و ایجاد بحران می شود.

 

وی افزود: دشمن با الگوگیری از 11 سپتامبر و با مدیریت هدایت شده خود برای حادثه پاریس برنامه ریزی کرد تا بتواند اروپا و به خصوص فرانسه را به صحنه بازگرداند.

 

حجت الاسلام غفاری فر با تأکید بر این که حادثه پاریس موجب همراهی مردم با دولتمردان خسته و نا امید اروپا برای ورود جدی به منطقه شد، گفت: این اقدامات برای تنها نماندن آمریکا، اسرائیل و عربستان است.

 

استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه با بیان این که دشمن با قدرت رسانه ای خود داعش را اسلامی جلوه می دهد، گفت: جریانی که می‌توانست داعش را حذف کند، با جدی تر کردن ارتباط داعش با اسلام به دنبال تشدید اسلام هراسی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دولت سوریه با مقاومت خود استکبار جهانی را آسی کرده است، از این رو استکبار حذف داعش را منوط به حذف بشار اسد می داند، گفت: برخی در داخل ایران لازمه حذف داعش را اتحاد بین عربستان و ایران مطرح می کنند که این دیدگاه به معنای رفاقت بین ایران با عامل اصلی تروریست در منطقه است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، همراهی با عربستان را به معنای دست بیعت دادن با نوکر آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: جریانی که اندیشه آن سه سال قبل مردود شده است، امروز مجددا زمینه را برای دور زدن نظام و انقلاب فراهم دیده تا شرایط به نفع اسرائیل تمام شود.

 

ارسال پیام تسلیت به لبنان بعد از فرانسه نشان از استمرار تفکر بزک کردن آمریکا است

وی با اشاره به این که عربستان و صهیونیست ها از حادثه پاریس مطلع بودند و هیچ قربانی در کشته شدگان حادثه پاریس نیست، گفت: شکی نیست که چاقو دسته خود را بریده است، اما دشمن شرایط موجود را مدیریت می کند تا با استفاده از این فرصت ایران هراسی، شیعه هراسی و اسد هراسی کند و جریان بزک کنندگان آمریکا را حمایت کند.

 

به گفته وی، جریان فرانسه قبل از این که تبدیل به یک بحران اجتماعی شود به انفجار توسط استکبار منجر شد تا برای آنها سود داشته باشد.

 

حجت الاسلام غفاری فرد با تأکید بر این که فرانسه ضرر آنچنانی از حادثه فرانسه نکرده است، افزود: فرانسه در طول سه ماه حکومت نظامی که اعلام کرده است دست به شست و شوی مغزی و انجام امور امنیتی می زند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر توجه به ارشادات رهبری، گفت: رییس جمهور ایران با گذشت دو روز از حادثه لبنان پیام تسلیت می دهد، آنهم بعد از پیام ارسال تسلیت به فرانسه که این امر به معنای استمرار خط بزک کردن آمریکا است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان این که رییس جمهور از ترس تروریست نخواندن ایران دست به این اقدام زد، گفت: از هیچ یک از اصول اسلام، تسلیم شدن در برابر دشمن برداشت نمی شود.

 

استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه گفت: جریانی هدایت شده در حال فعالیت است که اگر با آنها مقابله نشود به اهداف خود خواهند رسید./1307/302/ب2

ارسال نظرات