۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱
کد خبر: ۳۰۳۵۲۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل:

فتنه ۸۸ نتیجه نفوذ دشمن در کشور بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: طلاب باید با بصیرت افزایی در مردم و آگاه کردن جامعه از اقدامات آمریکا در راستای نفوذ در ایران از تبعات احتمالی آن جلوگیری کنند.
حجت الاسلام ميثم حاج احمد

حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تأکید بر درس گرفتن از واقعه عظیم کربلا در راستای شناخت مسیر حق، گفت: امان نامه فرستادن دشمن برای حضرت عباس(ع) نشان از این است که اگر حضرت عباس هم باشی دشمن قصد نفوذ در تو را دارد.

 

وی افزود: امید امام حسین(ع) به حضرت ابوالفضل(ع) بود و دشمن به این نتیجه رسیده بود که اگر ایشان را از اباعبدالله(ع) جدا کند ضربه سنگینی به امام حسین(ع) وارد کرده است.

 

حجت الاسلام حاج احمد با بیان این که دشمن همواره به دنبال خارج کردن مسؤولان از صراط مستقیم و دور کردن افراد از رهبری است، گفت: متأسفانه نفوذ در خواص بسیار زیاد شده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با یادآوری این که بسیاری از افراد در فتنه 88 در امتحان مردود شدند، گفت: آیت الله نمازی در سخنان اخیر خود به درستی فرمود که نفوذ دشمن در هر جایگاهی امکان وقوع دارد.

 

وی با تأکید بر این که دشمن به دنبال جدا شدن ما از خط ولایت است و خارج شدن از این مسیر مساوی با نابودی است، گفت: نفوذ در خواص و عوام با هدف تنها شدن ولایت و سفیر امام زمان(عج) است.

 

به گفته وی، حوزه های علمیه، طلاب و ائمه جمعه و جماعات با برگزاری کرسی های آزاداندیشی و همایش ها در مقابل نفوذ دشمن ایستاده اند.

 

حجت الاسلام حاج احمد با تأکید بر وظیفه سنگین طلاب در مقابله نفوذ، گفت: طلاب باید با بصیرت افزایی در مردم و آگاه کردن جامعه از اقدامات آمریکا در راستای نفوذ در ایران از تبعات احتمالی آن جلوگیری کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل با بیان این که سواد رسانه ای مردم باید نسبت به توطئه های دشمن افزایش پیدا کند، گفت: طلاب نباید در این زمینه مغفول باشند، بلکه باید با شناسایی اهداف دشمن و الهام گیری از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب در این مسیر به صورت جهادی فعالیت کنند.

 

دشمن به دنبال جدا کردن مردم و خواص از ولایت است

وی با اشاره به این که سخنان رهبری راه را برای همه روشن می کند، گفت: طلاب وظیفه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، حرکت در مسیر ولایت و روشنگری مردم در این زمینه را دارند.

 

به گفته وی، ایران اسلامی با جلوگیری از نفوذ دشمن باید از تکرار تاریخ جلوگیری کند تا شاهد نفوذ در خواص و عوام و رفتن مسلم ابن عقیل زمان بر سر دار نباشیم.

 

حجت الاسلام حاج احمد با اشاره به این که مسلم ابن عقیل سفیر امام زمان بود و امروز باید از سفیر امام زمان(عج) که رهبر معظم انقلاب است دفاع و حمایت کرد تا شاهد تکرار تاریخ نباشیم، گفت: مردم باید مسلحانه در صحنه باشند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل، هدف دشمن را خارج کردن مردم و خواص از خط ولایت دانست و گفت: نظریه پردازان استکبار با تلاش در ایجاد فاصله بین جوانان ایرانی با ولایت به دنبال گمراه کردن جوانان هستند.

 

وی با اشاره به این که فتنه 88 نیز نتیجه نفوذ دشمن بود، افزود: در سال 88 بسیاری از خواص مردود شدند برخی نیز سکوت کردند.

 

حجت الاسلام حاجی احمد گفت: دشمن در بسیاری از عرصه ها به دنبال نفوذ است که نفوذ در زمنیه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب بارها در مورد آن هشدار داده اند./1307/302/ب3

ارسال نظرات