۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۳۰۴۰
به همت فرهنگ‌سرای زیارت مشهد؛

اردوی آموزشی جهان اسلام با حضور میهمانان بین المللی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگ سرای زیارت از برگزاری اردوی آموزشی جهان اسلام به همت فرهنگ سرای زیارت مشهد ویژه دانشجویان خبر داد و گفت: تلاش بر این است که دانشجویان به مسائل و نقش های جهانی حساس شوند و فضاهای دانشجویی را برای ایفای نقش خود برنامه ریزی کنند.
اردوی آموزشی جهان اسلام با حضور میهمانان بین المللی برگزار می‌شود

حسین کمیلی، مدیر فرهنگ سرای زیارت مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری اردوی آموزشی جهان اسلام خبر داد و گفت: این فرهنگسرا با نگرش جهانی اقدام به برگزاری اردوهای آموزشی می کند که دو دوره را در تابستان ویژه فعالان فرهنگی برگزار و این دوره نیز ویژه دانش جویان خواهد بود.

 

وی به هدف از برگزاری این اردو اشاره و بیان داشت: تلاش بر این است که دانشجویان به مسائل و نقش های جهانی حساس شوند و فضاهای دانشجویی را برای ایفای نقش خود برنامه ریزی کنند بنابراین این اردو متناسب با فضای دانشجویی طرح ریزی شده است و نیز میزگرد دانشجویی با موضوع مسائل روز جهان اسلام نیز برگزار خواهد شد.

 

کمیلی در خصوص ثبت نام برای شرکت در این اردو اظهار کرد: این برنامه 29 و 30 آبان در مجتمع سحاب طرقبه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به آدرس سایت خانه جوانان شهر امت (ummahhome.mashhad.ir) در این اردو شرکت کنند.

 

مدیر فرهنگ سرای زیارت مشهد شرکت کلیه دانش جویان برای این اردو را آزاد عنوان و خاطرنشان کرد:  علاقه مندان تا فردا شب 27 آبان فرصت ثبت نام برای شرکت در این اردو را دارند.

 


کمیلی به اساتید داخلی و خارجی که در این برنامه برای دانشجویان  سخنرانی خواهند کرد، اشاره و تصریح کرد: حجت الاسلام سید عباس نبوی استاد دانشگاه و عضو کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعد الله زارعی کارشناس مسائل بین الملل، سوریه و عراق و رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

 


مدیر فرهنگ سرای زیارت مشهد افزود: افزون براین، علا قبیسی از لبنان و شیخ دقاق از بحرین نیز از دیگر مهمانان این برنامه هستند.

 


مدیر فرهنگ سرای زیارت مشهد ابراز کرد: همچنین در این اردوی آموزشی میهمانانی از دانشجویان فعال بین المللی یمن، سوریه، بحرین و دیگر کشورها نیز حضور دارند.

 


وی از برگزاری اردو آموزشی ویژه طلاب در خصوص جهان اسلام خبر داد و گفت: در ادامه این اردوهای آموزشی اردویی با نگاه به مسائل جهانی ویژه طلاب برگزار می‌شود که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

 


کمیلی با اشاره به دیگر برنامه های آتی این فرهنگسرا با دیدگاه جهانی، خاطرنشان کرد: در آخر صفر 20 مسجد با نام حضرت رضا(ع) در جهان اسلام با مساجد مشهد برادر خوانده می شوند.

 


مدیر فرهنگ سرای زیارت مشهد خاطرنشان کرد: از عید غدیر تا کنون نیز 12 مسجد از کشورهای مختلف با مساجد مشهد برادر خوانده شده اند./1310/302/ب1

ارسال نظرات