۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۰۲۸۲۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد؛

اسرائیل مانند فرانسه در معرض حملات تروریستی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش آشکار برای ماهیگیری از آب گل آلود انفجارهای تروریستی در پاریس مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیز مانند فرانسه با پدیده "تروریسم" مواجه است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر روی صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط جمعی فیسبوک مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیز مانند فرانسه با پدیده "تروریسم" مواجه است و مسلمانان و طرف های تندرو که علاقه مند به قتل و کشتار هستند، در پشت صحنه این عملیات های تروریستی قرار دارند.


وی نوشت: شهرک های صهیونیست نشین و تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی تروریسم نیستند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: تنها مسؤول حوادث تروریست، تروریست ها هستند و نه شهرک های صهیونیست نشین یا آنچه که از آن به عنوان اراضی اشغالی فلسطین یاد می شود.

 

نتانیاهو با گرفتن قیافه حق به جانب از کشورهای جهان خواست که در کنار هم با تروریسم مقابله کنند و همان طوری که حوادث تروریستی در دیگر نقاط جهان را محکوم می کنند، حملات علیه رژیم صهیونیستی را هم محکوم کنند.

 

البته نتانیاهو در این نوشته خود تجاوزات بی وقفه شهرک نشینان صهیونیست علیه اراضی و منازل و اماکن عبادی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی را که به آتش کشیده شدن خانواده دوابشه در نابلس و سوزاندن محمد ابو خضیر جوان فلسطینی در قدس نمونه هایی از این تجاوزات بود، نادیده گرفت.

 

وی همچنین اشاره ای به این مساله نکرد که قوانین بین المللی شهرک های صهیونیست نشین واقع در اراضی اشغالی فلسطین را غیر قانونی و نامشروع و اقدامی در راستای اشغالگری های رژیم صهیونیستی می دانند و این مساله باعث می شود که جنایت های شهرک نشینان صهیونیست و به ویژه اقداماتی که از سوی سازمان های معروفی مانند "پرداخت بها" صورت می گیرد و رژیم صهیونیستی نیز هیچ اقدامی برای تعقیب و بازداشت عناصر آن انجام نمی دهد، در زمره "تروریسم سازمان یافته" قرار گیرد./994/ب102/د

ارسال نظرات