۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۳۰۲۵۱۹
مدیر مدرسه علمیه المهدی سراب:

توهین به مقدسات محکوم است/ محور وحدت در جامعه اسلامی عشق به اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قدسی با محکوم کردن توهین به اقوام، گفت: توهین به مقدسات غیر قابل قبول و محکوم است، عشق به اهل بیت(ع) محور وحدت جامعه است.
حجت الاسلام قدسي، مدير مدريه علميه سراب

حجت الاسلام سید رضا قدسی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی، اظهار داشت: محور وحدت در جامعه اسلامی عشق به اهل بیت(ع) می باشد.


وی با بیان این‌که آذری زبانان عشق خاص و ویژه‌ای نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند، اظهار داشت: عشق به اهل بیت(ع) محور وحدت و انسجام جامعه اسلامی به ویژه شیعی است و هیچ گاه دشمن از رهگذر توهین به اهل بیت(ع) نمی تواند این صف منسجم را از میان ببرد.


استاد حوزه علمیه افزود: آذری زبانان وحدت خود را از اسلام و ائمه دارند، گواه آن مراسمات پرشور آذری زبانان در بزرگداشت اعیاد و عزای ائمه(ع) است، از این رو دشمن در فکر ضربه زدن به اساس وحدت جامعه و آذری زبان ها است.


وی با بیان این‌که دشمنان و بیگانگان حق دخالت در مسائل داخلی کشور را ندارند بر رفع مشکلات داخلی بدونه هیچ دخالتی تأکید کرد و ابراز داشت: متاسفانه برخی در خارج  به دنبال توهین برنامه فتیله،  قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند، نمونه آن توهین شبکه گوناز تی وی آذربایجان به پنج تن آل عبا است


مدیر حوزه علمیه المهدی (عج) شهرستان سراب با ابراز تأسف از توهین شبکه های معاند به ائمه اطهار (ع)، تصریح کرد: دشمنان  هیچ گاه در اندیشه آذری زبانان نبوده بلکه در فکر براندازی نظام و تجزیه هستند و این خواب آن ها هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.


وی با بیان اینکه غیرت آذری زبانان برای دنیا مشهود است، گفت: دشمنان می خواهند غیرت و اعتقاد آذری زبانان را محک زده و از رنجیده خاطری آذری زبانان برای ضربه زدن به اسلام بهره برده و توهین به ائمه(ع) را محک اعتقادات قوم آذری قرار داده اند، و بار دیگر پیش از پیش خار شدند.


حجت الاسلام قدسی هوشیاری مردم آذری را در فتنه تحسین کرده و ادامه
داد: دشمن تلاش داشت از آزرده خاطری آذری ها راهی برای ضربه به انقلاب بگشاید که با ذلت و خواری خود مواج شد و راه به جایی نبرد، اعتقاد و معرفت آذری زبانان بالاتر از آن هست که دشمن فکر می کند. /854/302/ب2

ارسال نظرات