۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۰۱۸۹۱
نمایشگاه مطبوعات؛

سردبیر نشریه فرهنگ اسلام: مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد

خبرگزاری رسا ـ رحمت الله فارسی با بیان اینکه مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم ریشه قرآنی دارد، گفت: بنابراین «مرگ بر آمریکا» گفتن مردم ما هم ریشه در قرآن دارد چرا که این یک بحث شخصی نیست بلکه ما با شیوه عمل آنها مشکل داریم.
رحمت الله فارسي جانباز دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحمت الله فارسی، جانباز دفاع مقدس و سر دبیر نشریه فرهنگ اسلام در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بحث فرهنگ و نفوذ فرهنگی بوده است.

 

وی ادامه داد: این بحث آنقدر اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب می فرماید مسأله تهاجم و نفوذ فرهنگی خواب را از چشمان من می رباید، بنابراین بایستی به این مسأله توجه ویژه ای شود و مورد غفلت قرار نگیرد.

 

فارسی در ادامه با بیان اینکه بعضی می خواهند این بحث را در انظار عمومی کمرنگ کنند، افزود: مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم ریشه قرآنی دارد بنابراین «مرگ بر آمریکا» گفتن مردم ما هم ریشه در قرآن دارد چرا که این یک بحث شخصی نیست بلکه ما با شیوه عمل آنها مشکل داریم.

 

وی در پایان با بیان اینکه اگر آمریکا از اعمال ننگین خود دست بردارد رابطه ما با آنها مثل بقیه کشورها خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما گوش به فرمان رهبر هستیم و ایشان هم همین مطلب را فرمودند که رابطه بد ما با کشورهایی مثل آمریکا به دلیل سوء اعمال آنها است./1330/پ200/ف

ارسال نظرات