۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۰۱۶۸۳
فرمانده ناجا:

مردم آذربایجان فرصت‌طلبان تجزیه‌طلب را از صف خود جدا کردند

خبرگزاری رسا ـ سردار اشتری گفت: خوشبختانه مردم بابصیرت، هوشمند و هوشیار آذربایجان، فرصت‌طلبان را از صف خود جدا و توطئه ای که از خارج از کشور هدایت می شد، را خنثی کردند.
سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های تبریز با اشاره به حوادث روزهای گذشته منطقه آذربایجان اظهار داشت: توهین صورت گرفته به مردم آذری زبان محکوم است و نباید تکرار شود.

 


وی با بیان این‌که مسؤولان مربوطه و رییس صدا و سیما در این خصوص به موقع موضع گیری کرده و برخورد لازم را انجام دادند، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان نیز پای کار آمده و این عمل را محکوم کردند، مردم نیز نظرات و اعتراضات خود را اعلام و همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته اند.

 


سردار اشتری با بیان این‌که عده ای در این مواقع قصد سوء استفاده دارند، تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی خوشبختانه مردم بابصیرت، هوشمند و هوشیار آذربایجان، این عده فرصت‌طلب را از صف خود جدا و توطئه ای که از خارج از کشور هدایت می شد، را خنثی کردند.

 


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان این‌که همکاری بسیاری خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: امیدواریم مردم شهید پرور، ولایت مدار، متدین و متشخص تبریز و شهرهای آذری نشین همچون گذشته پرافتخار خود دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کنند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهداف سفر به آذربایجان شرقی اظهار داشت: سرکشی و نظارت در تمام استان ها انجام می شود و طبق زمانبندی که داشته ایم بازرسی و نظارت از فرماندهی انتظامی استان مصادف با این ایام شد. طبق ارزیابی و جمع بندی نظارتی که انجام گرفت اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

 


سردار اشتری با اشاره به این‌که کاهش 6 درصدی جرایم، افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر و کاهش تلفات جاده ای در این استان را شاهد هستیم، گفت: وضعیت مرزها از نظر امنیتی مناسب است و با هماهنگی بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تمام مرزها از امنیت کافی برخوردار است.

 


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان این‌که ایران اسلامی در ثبات کامل و امنیت پایدار قرار دارد و حرکت های ضدانقلاب در کشور بدون پاسخ نمانده است، ادامه داد: امیدواریم با کمک هایی که از طریق دولت به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی خواهد شد، بتوانیم انسداد مرزها را از نظر فیزیکی و تجهیزات الکترونیکی بیشتر بکنیم.

 


سردار اشتری ادامه داد: در اجلاس پنج جانبه ای که با حضور کشورهای روسیه، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان در ایران تشکیل شد، تفاهم نامه ای در خصوص مبارزه با مواد مخدر عقد شد که هدف از امضای این تفاهم نامه انجام عملیات های مشترک و همزمان در راستای مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر در این کشورهاست./935/202/ب1

ارسال نظرات