۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۳۰۱۵۹۳
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

شیاطین انسی به دنبال جدا کردن مردم از دین هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: از مهم‌ترین اهداف شیطان و به ویژه شیاطین انسی فریب‌کاری انسان‌ها و جدا کردن آنان از پروردگار و دین خدا است.
شيخ حسين انصاريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد حوزه علمیه در شامگاه سه شنبه 19 آبان در مراسمی که به مناسبت دهه سوم ماه محرم به همت هیات انصار سیدالساجدین(ع) که در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: از مهم‌ترین اهداف شیطان و به ویژه شیاطین انسی فریب‌کاری انسان‌ها و جدا کردن آنان از پروردگار و دین خدا است.

 

وی افزود: علم و آگاهی پیامبر(ص) مستقیم بر گرفته از علم خدا است و آنچه در طول 23 سال از عمر رسالت خود فرمودند تنها نشان از فیوضات حضرت حق به ایشان بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) «ثلاثت اخافهن الی امتی» تصریح کرد: پیامبر(ص) فرمودند از سه خطر برای امتم بسیار می‌ترسم؛ امروز در فرهنگ اروپا و آمریکا که در راس آن صهیونیسم قرار دارد ابزارهای ایجاد این سه خطر مانند رادیو، تلوزیون، ماهواره و سایت را در اختیار دارند و همه این سه خطر را در تلفن همه مردم دنیا وصل کرده‌اند.

 

وی افزود: اول گمراهی بعد از شناخت است و می‌ترسم امتم بعد از معرفت و شناخت به خدا و دین گمراه شوند؛ اگر به روایات اهل بیت(ع) دقت کنیم عمق این خطر را درک خواهیم کرد که امت پیامبر(ص) با شناخت دین خدا ولی فرهنگ‌ خود را به فرهنگ یهود وصل می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: پیامبر(ص) فرمودند ترس من این است که اینان هم راه سعادت و هم راه شقاوت را می‌دانند ولی راه سعادت را زمین بگذارند و در مسیر شقاوت قدم بردارند یعنی گمراه شدن مسلمانان شیعه بسیار بدتر از گمراهی دیگر مردم است و این ترس پیامبر(ص) است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان عنوان کرد: مردم زمانی که در دین خود را رها کرده و خود را در آغوش شیطان قرار می‌دهند در اصل تنها نامی از مسلمانی دارند و در عمل تهی هستند.

 

وی اظهار داشت: زمانی می‌آید که از قرآن امت من چیزی جز خط و چاپ آن باقی نمی‌ماند؛ مانند امروز که قرآن‌ها بر روی تاقچه قرار دارند ولی افراد خانه در غیر مسیری که قرآن هدایت کرده است قدم بر می‌دارند و دنبال غذاهای مکدونالد که متعلق به یک مسیحی نجس مشرک است را با ولع می‌خورند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به دومین خطر که پیامبر(ص) فرمودند ابراز کرد: می‌ترسم از فتنه‎هایی که امتم را از من و دین من جدا می‌کند؛ مردم اگر روی خوش به ماهواره‌ها نشان ندهند شیطان جرات نزدیک شدن به انسان را ندارد.

 

وی افزود: امام صادق(ع) فرمودند حسین(ع) عباس(ع) ما در کربلا کشته شدند نه به دست شیطان بلکه به دست انسان‎هایی که مرید شیطان بودند مردم مارا کشتند و به اسارت بردند چرا که آنان به نامه عبیدالله و یزید جواب دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به سومین خطر گفت: پیامبر(ص) با بیان سومین خطر فرمودند آزاد کردن شکم برای هر حرامی و رها کردن غریزه جنسی برای هر عمل حرامی در امت مرا ترسانده است و اینان مقلد آمریکا و اروپاییان هستند.

 

این دانشمند فرزانه در پایان با اشاره به روایتی خاطر نشان کرد: روزی امام صادق(ع) وارد حرم پیامبر(ص) شد و کنار قبر ایشان آمد و در حضور جمعیت مردم فریاد کشید ای مردم با اعمال خود پیامبر(ص) را در برزخ نلرزانید چرا که گناهان شما زمانی که به پیامبر(ص) گزارش داده می‌شود سبب لرزش بدن پیامبر(ص) از فرط ناراحتی می‌شود./813/202/ب1

ارسال نظرات