۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۵۲۳
نمایشگاه مطبوعات؛

سخنگوی دولت از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.
محمدباقر نوبخت محمدباقر نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

 

وی بیان این‌که فعالیت‌های خبرگزاری رسا مورد تأیید است، گفت: خدمات وزین و مذهبی این خبرگزاری مورد تقدیر است و ما برای این رسانه آرزوی موفقیت داریم.

 

گفتنی است، خبرگزاری رسا یک رسانه تخصصی حوزوی به شمار می‌رود که از سوی جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و اخبار مربوط به مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه را به 4 زبان زنده دنیا منتشر می‌کند.

 

معرفی محصولات فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه، بسترسازی گردش اطلاعات میان حوزویان، تأثیرگذاری بر فضای سیاسی و فرهنگی کشور در راستای اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، افزایش آگاهی‌های حوزویان درباره نیازها و خواسته‌های جامعه و نظام مقدس اسلامی از روحانیت و طرح مطالبات و دیدگاه‌های مراجع عظام تقلید و علمای اعلام درباره ارکان نظام و عملکرد آنها از اهداف این خبرگزاری است./907/پ200/ج

ارسال نظرات