۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۱۲۳۴
وزیر راه و شهرسازی:

مطبوعات را تنها به حوزه سیاست محدود نکنیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مطبوعات را نباید تنها به حوزه سیاست محدود کنیم، گفت: بحث اطلاع رسانی باید در تمامی موضوعات و عرصه های کشور فعال باشد.
عباس آخوندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ، در جمع خبرنگاران با اشاره به  کمبود بلیط هواپیما در سفر به عتبات عالیات گفت: از وزارت راه و شهرسازی  مجوز 260پرواز برای اربعین حسینی داده شده است.

 

وزیر راه و شهر سازی در رابطه با تاریخ پروازهای ایام اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: پروازهای عتبات عالیات درایام اربعین حسینی از 5 تا 18 آذر ماه سال جاری صورت می گیرد.

 
آخوندی با بیان این که در ایام اربعین حسینی روزانه 3000نفر از طریق پروازها به عتبات عالیات می توانند سفر کنند، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی 6000نفر به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

 

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با قیمت بلیط های عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی گفت: وزارت مسکن و شهرسازی قیمت بلیط ها را از طریق رسانه ها گروهی و صدا وسیما  اعلام کرده است.

 

با تخلفات با جدیت برخورد می شود
آخوندی با بیان این که  از روز شنبه 16آبان ماه پیش فروش بلیط هواپیما ایام اربعین حسینی آغاز شده است، گفت: با تخلفات پیش رو با جدیت برخورد می شود.

 

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات در کشور به عنوان یکی از نمایشگاه های با ارزش و پر بازدید مطرح است.

 

دسترسی آسان تمامی آحاد جامعه اسلامی به مطبوعات
آخوندی خاطر نشان کرد: دسترسی آسان تمامی آحاد جامعه اسلامی به مطبوعات باید توسط مسؤولان دنبال شود و همگان باید از سبد فرهنگی بهره مند شوند .

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه  به عنوان کشوری مطرح است که در آن آزادی مطبوعات کاملا مشهود می باشد و همچنین سنت اطلاع رسانی و خبر رسانی بسیار خوبی در کشور  وجود دارد.

 

آخوندی در ادامه با بیان این که بنده به مطبوعات و همچنین نمایشگاه مطبوعات علاقه بسیاری دارم، گفت: بحث مطبوعات را نباید تنها به حوزه سیاست محدود کنیم و بحث اطلاع رسانی باید در تمامی موضوعات و عرصه های کشور فعال باشد./842/پ200/ج1

ارسال نظرات