۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۰۱۱۱۱
امام جمعه آبپخش:

معرفی روحیه استکبارستیزی علما و شخصیت‌های بزرگ دینی به مردم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبپخش گفت: آشنایی مردم با عملکرد بزرگانی مانند آیت الله بلادی بوشهری در استان بوشهر، و معرفی این افراد در جامعه اسلامی و تلاش‌هایشان در استکبارستیزی و حفظ دستاوردهای دین اسلام و شیعیان لازم است.
رضايي امام جمعه آبپخش

حجت الاسلام خداداد رضایی، امام جمعه آبپخش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی در استان بوشهر گفت: معرفی شخصیت های بزرگ و علمای دینی جهان اسلام می تواند تأثیرات فراوانی در افکار آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان داشته باشد.

 

وی افزود: در مقابل استعمار پیر انگلیس، شخصیت‌های بزرگی بودند که مردم را هوشیار و بیدار نگه داشتند، از این رو آشنایی مردم با عملکرد بزرگانی مانند آیت الله بلادی بوشهری در استان بوشهر و معرفی این افراد در جامعه اسلامی و تلاش هایشان در استکبارستیزی و حفظ دستاوردهای دین اسلام و شیعیان لازم است.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی، دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر گفت: این جشنواره در دو بخش علمی و اجرایی کار خود را سامان داده است.

 

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: بخش علمی این جشنواره کار خود را به اتمام رسانده و شیوه‌نامه آن هم تدوین شده است که پس از جمع آوری آثار و داوری آنها، برترین ها تجلیل خواهند شد.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت و همگرایی روحانیان استان عنوان کرد و ابراز داشت: این جشنواره فرصت و انگیزه‌ای برای طلاب است تا بتوانند در عرصه پژوهش فعالیت کنند.

 

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری درباره تعداد آثار ارسال شده به جشنواره گفت: بر اساس برآورد انجام شده تعداد 900 اثر به جشنواره ارائه خواهد شد که تا این لحظه عمده آثار دریافت شده است.

 

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه این جشنواره ویژه طلاب استان بوشهر است، تصریح کرد: همه آثار ارسال شده به دبیرخانه در روز جشنواره که 17 آذرماه سال جاری است به نمایش گذاشته می شود./833/302/ب2

ارسال نظرات