۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۳۸۳
امام جمعه موقت کاشان:

برخی با مسامحه به دنبال کم رنگ کردن نکات مطرح شده در نامه رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با بیان این که رهبر معظم انقلاب در ۹ بند، خواستگاه اصلی برجام را تشریح و عزت ملی ایران را حفظ کرد، گفت: برخی با مصالحه و مسامحه به دنبال کم رنگ کردن نکات مطرح شده در نامه رهبری هستند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور نشان داد که اگر دستگاه های داخلی نظام در مورد برخی از مسائل کلیدی نقاط ضعفی داشته باشند، ولی فقیه و علمدار انقلاب بر اساس مسؤولیت خود در قانون اساسی و وظیفه شرعی و الهی خود درمقابل انحراف ها و نقاط ضعف موضع گیری خواهد کرد.

 

وی افزود: برخی از نقاط ضعف برجام توسط شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی جبران شد، اما همچنان فاصله برجام تا آنچه به نفع مصالح ملی و انقلابی ایران است، زیاد بود.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که رهبر معظم انقلاب در 9 بند، خواستگاه اصلی برجام را تشریح و عزت ملی ایران را حفظ کرد، افزود: برخی با مصالحه و مسامحه به دنبال کم رنگ کردن نکات مطرح شده در نامه رهبری هستند.

 

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که مسؤولان اجرایی به ویژه رییس جمهور باید با بهره گیری از رهنمود های رهبری راه نفوذ جهانخواران را به ایران اسلامی ببندند، گفت: بدیهی است که قدرت های زورگوی جهانی هیچگاه خیر ملت ایران را نخواسته و نمی خواهند.

 

این استاد حوزه علمیه قم، دلیل حاضر شدن آمریکا بر سر میز مذاکرات را از ناچاری و نه از روی انتخاب برای مصالح ملی ایران دانست.

 

به گفته وی، با تکیه بر قدرت ولایت فقیه و اتحاد ملی و الگوگیری از شعار هیهات منه الذله امام حسین(ع) می توان در برابر قدرت های استکبار جهانی ایستاد و به اهداف والای اسلام و انقلاب دست یافت.

 

حجت الاسلام احتشام با تأکید بر پیگیری شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام، گفت: با توجه به فرامین رهبری می توان مانند گذشته میدان را در برابر استکبار جهانی به نفع خود رقم زد.

 

امام جمعه موقت کاشان با بیان این که باید از ضعف قدرت های جهانی استفاده کرد، گفت: به جای فکر کردن به برد سه بر دو، باید دشمن را برای همیشه ضربه فنی کرد تا خیال تجاوز از ذهن شان زدوده شود./1307/ت302/م

ارسال نظرات