۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۰۰۰۳۸
حجت‌الاسلام زمانی خواستار شد؛

برنامه‌ریزی ویژه برای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در عتبات

خبرگزاری رسا ـ مشاوره نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در نشست روحانیون کاروان‌ها در کربلا گفت:‌ با توجه به تعطیلی عمره و پایان یافتن موسم حج، جدی ترین ظرفیت تبلیغی در خارج از کشور، در سفر عتبات متمرکز خواهد شد از همین رو باید برنامه ریزی ویژه ای برای برنامه های تبلیغی در این سفر داشته باشیم.
رجبعلي زماني  مشاور نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین رجبعلی زمانی، مشاور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست روحانیون و مداحان کاروان های زیارتی در کربلا گفت: ‌با توجه به تعطیلی عمره و پایان یافتن موسم حج، جدی ترین ظرفیت تبلیغی در خارج از کشور، در سفر عتبات متمرکز خواهد شد از همین رو باید برنامه ریزی ویژه ای برای برنامه های تبلیغی در این سفر داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه برخی از زایران برای چندمین بار به سفر عتبات مشرف می شوند گفت: محتوای تبلیغی در این سفر باید به گونه ای باشد که برای همه افراد، تازگی و جذابیت داشته باشد.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: در این سفر، فرصت های مناسبی برای گفتگو درباره یاران ائمه علیهم السلام فراهم می شود و یا به عنوان مثال می توان، یکی از بحث های خداشناسی امام جواد و مباحثی از این قبیل را مطرح کنیم.
 
وی با اشاره به تقویت سطح کیفی روحانیون و مداحان اعزامی به کاروان های عتبات گفت:‌ مطالعه و برنامه ریزی برای طرح مباحث فرهنگی و معرفتی در این سفر زیارتی ضروری است./1330/د102/ی
 
 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات