۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۴۱۶

هشدار سازمان‎های هندو نسبت به افزایش جمعیت مسلمانان در هندوستان

خبرگزاری رسا ـ یک گروه افراط‎گرای هندو ضمن هشدار نسبت به افزایش جمعیت مسلمانان، از دولت هندوستان خواست که به گفته خود به «عدم توازن بافت جمعیتی» پایان دهد.
سازمان هاي افراطي هندو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک سازمان افراطی هندو از دولت اهند خواست که بافت جمعیتی این کشور را بازسازی کند.

 

این گروه افراطی در مورد آنچه که «عدم توازن بافت جمعیتی» در هندوستان می داند در روزنامه هندوستان تایمز اعلام کرد: بین سال های 1951 تا2011، پراکندگی جمعیت ادیان با ریشه بهاراتیا از 88 درصد به 83.3 درصد کاهش یافته است. در حالی که جمعیت مسلمانان در این مدت از 9.8 درصد به 14.23 درصد افزایش یافته است.

 

گروه افراطی آر اس اس (Rashtriya Swayamsevak Sangh RSS) همچنین هشدار داد که عدم توازن در رشد جمعیت ادیان در مناطق مرزی موجب به خطر افتادن وحدت و نیز هویت هندوان در این مناطق می شود.

 

در ادامه بیانیه این گروه افراطی هندو آمده است: نرخ ر شد جمعیت مسلمانان در مناطق مرزی مانند آسام، بنگال غربی و بیهار، بیشتر از متوسط نرخ رشد ملی در سراسر هند است که این امر نشان دهنده نفوذ کشور بنگلادش در هندوستان است.

 

رهبران آر اس اس مدعی اند آنچه که موجب تغییر بافت جمعیتی هند شده است، نفوذ در گروه های هندو و نیز تغییر دین افراد می دانند.

 

این بیانیه با بزرگنمایی خطر مسلمانان می افزاید: نفوذ مسلمانان، بار سنگینی بر دوش منابع محدود فعلی است صرف نظر این که این نفوذ موجب تنش های فرهنگی ـ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می شود./847/ب902/د

ارسال نظرات