۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۹۶۸۹۴
امام جمعه ایلام:

تردد زائران اربعین از مهران تنها با روادید امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تکذیب اخبار منتشر شده به نقل از ایشان در سایت ها و رسانه های خبری در خصوص عدم نیاز به گذرنامه و روادید برای تردد زائران در اربعین حسینی گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و تردد زائران اربعین از مرز مهران فقط با گذرنامه و روادید امکان پذیر است.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زائران عتبات عالیات برای شرکت در آیین اربعین حسینی باید مدارک قانونی سفر به کشور عراق از جمله گذرنامه معتبر و روادید ورود را همراه داشته باشند.

 

وی با تکذیب اخبار منتشر شده به نقل از ایشان در سایت ها و رسانه های خبری در خصوص عدم نیاز به گذرنامه و ویزا برای تردد زوار در اربعین حسینی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر مطلبی به نقل از بنده در رسانه‌ها منتشر شده بود در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد و بنده بارها این موضوع را تکذیب کرده‌ام.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اظهار کرد: هر گونه تردد به عراق از مرز مهران فقط با داشتن گذرنامه و روادید امکان پذیر است و این رویه در اربعین امسال نیز مورد نظر مسوولان و متولیان امر است.

 

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته نیز با تکذیب خبر تردد زوار اربعین حسینی به عتبات عالیات بدون ویزا که به نقل از ایشان در رسانه ها آمده بود، گفت: اینجانب این خبر را تکذیب و اعلام می کنم تردد زائران در ایام اربعین حسینی از مرز مهران فقط با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.

 

گفتنی است، روز چهارشنبه اول مهر ماه امسال خبری به نقل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بر روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفت که سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین امسال برای زائران حسینی بدون ویزا خواهد بود./840/د102/ج

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات