۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۹۶۴۰۸

تظاهرات هزاران نفری در آمریکا در حمایت از مردم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ هزاران نفر از مردم آمریکا در حومه شیکاگو و نیویورک در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها راهپیمایی کردند و خواستار پایان حمایت واشنگتن از جنایات صهیونیست‌ها شدند.
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران نفر از معترضان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین و در اعتراض به اقدامات خشونت‌بار صهیونیست‌ها در کرانه باختری و نوار غزه در حومه «شیکاگو» تظاهرات برپا کردند.


شبکه «راشاتودی» گزارش کرد که معترضان آمریکایی خواستار پایان حمایت آمریکا از جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شدند.

 

این گزارش همچنین اعلام کرد که یکهزار و 500 نفر نیز در «نیویورک» در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات کردند و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

 

انتفاضه قدس از اول ماه جاری (اکتبر) آغاز شده و تا کنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین 45 شهید و بیش از 1800 زخمی داشته است.

 

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا قرار است هفته آینده در تور اروپا و خاورمیانه خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و «محمود عباس» رییس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کند.

 

منابع در دفتر کری به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که اولین دیدار احتمالاً روز پنجشنبه هفته جاری در آلمان صورت گیرد و کری روز شنبه با عباس و ملک عبدالله دوم پادشاه اردن در «امان» دیدار خواهد کرد.

 

روز شنبه هفته جاری، فعالان انگلیسی در اعتراض به اقدامات خشونت‌بار نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه در لندن تظاهرات گسترده‌ای برپا کردند./982/ب101/د

ارسال نظرات