۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۳۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمک به عتبات عالیات سبب عظمت اسلام و مؤمنان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که برکت کار در عتبات عالیات به اخلاص است، گفت: کمک به عتبات عالیات کمک به عظمت اسلام و مؤمنان است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در سومین همایش تجلیل از خادمان عتبات عالیات که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، گفت: جلسه عتبات عالیات متعلق به امام حسین(ع) است.


وی با بیان این که شخصیت امام حسین(ع) یک شخصیت الهی جامع است چراکه در جایی تکوین پیدا کرده که برتر از آن نمی‌توانیم تصور کنیم، افزود: امام حسین(ع) اشرف مخلوقات و اعظم مخلوقات است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امام حسین(ع) مظهر علم و دانش، شهامت، شهادت، ایثار و فداکاری است، عنوان داشت: باتوجه به گفته پیامبر اکرم(ص)، امام حسین(ع) دری از درهای بهشت است و هر کس ذره‌ای عناد به امام حسین(ع) داشته باشد بوی بهشت بر او حرام است.


اخلاص ملاک ارزیابی عمل نزد خدا است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این که در اسلام ملاک ارزیابی عمل نیست بلکه اخلاص است، افزود: اخلاص نیز سبب قرب الهی می‌شود.


وی در ادامه کار کردن برای رضای خدا و اخلاص را مهم دانست و اظهار کرد: کار در عتبات عالیات خالصانه و عاشقانه است و این افراد بدون چشم‌داشت مالی کار می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که عتبات محل نزول ملائکه، محل عبادت، بندگی خدا و شعائر الهی است، افزود: برکت کار در عتبات عالیات به اخلاص است.


وی کمک به عتبات عالیات را کمک به قرب الهی بیان کرد و گفت: کمک به عتبات عالیات کمک به زندگی خودمان، توشه آخرت و نورانیت زندگی اخروی است.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که هیچ انفاق و فضیلتی برتر از انفاق به عتبات عالیات نیست، یادآور شد: کمک به عتبات عالیات نیز کمکی خالصانه است که پاداش آن در روز قیامت نمایان می‌شود.


حجت الاسلام والمسلمین مرعمادی با اشاره به این که بزرگ‌ترین اجتماع تاریخ بشریت در اربعین شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: کمک به عتبات عالیات کمک به عظمت اسلام و مؤمنان است./9459/202/ب1

ارسال نظرات