۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۹۵۰۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

روحیه ایثار و شهادت از اولویت‌های دین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت از اولویت‌های دین ما است، گفت: آنچه مهم است داشتن هدف در هر حرکتی است، از این رو باید اهداف را در جامعه خصوصا در بحث عاشورا به خوبی تبیین کرده و از انحراف از مسیر صحیح جلو گیری کنیم.
حجت‌الاسلام دشتکي

  به گزارش خبر نگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همداندر مراسم گرامیداشت سرلشگر شهید حسین همدانی وهمایش مبلغین عاشورایی گفت:اخلاص و خدمات این شهید سر افراز بر کسی پوشیده نیست و مسلما هر کس برای خدا خالصانه قدم بردارد خداوند اجر و مزد او را خواهد داد.

 وی با اشاره به جمعیت عظیم شرکت کنندگان در مراسم تشییع سردار همدانی  بیان داشت: عزت و محبت ایشان در میان مردم و جمعیت عظیم تشییع کنندگان،علاوه بر اجر و مزد معنوی این شهید،از مصادیق عنایت و پاداشی بود که خداوند به مجاهدین در راه خود وعده داده است.

حجت الاسلام دشتکی ادمه داد: یکی از مصادیق بارز تربیت یافتگان مکتب توحید و نهضت عاشورا و امام (ره)همین بزرگواراند که در حوزه جهاد و شهادت برای جوانان ما الگو می باشند.

وی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت از اولویت‌های دین ماست بیان داشت: آنچه مهم است داشتن هدف در هر حرکتی است، از این رو باید اهداف را در جامعه خصوصا در بحث عاشورا به خوبی تبیین کرده و از انحراف از مسیر صحیح جلو گیری کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه هدف امام حسین (ع)در بحث عاشورا تحقق امر الهی بود گفت:از منظر سیاسی عزاداری لازم است اما هدف نیست بلکه عزاداری باید مقدمه ای باشد برای رسیدن به هدف اصلی.

دشتکی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی  لسان اسلام  و لسان اثربخش جهان اسلام مقام معظم رهبری است گفت:مقام معظم رهبری در حوز ه های مختلف مطالباتی دارند و اولین مخاطبان ایشان،حوزه ومبلغین هستند و باید مردم و مسؤولان رهنمودهای ایشان را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت ،دشمن شناسی،ظلم ستیزی،استکبار ستیزی در چهارچوب اصول توحیدی و اسلامی ،استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز برای تحقق امر الهی  خصوصا در فضای مجازی  از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ضمن توجه به آسیب های فضای مجازی باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد، بیان داشت: اگر مردم از جهات اقتصادی،سیاسی و عبادی متعبدانه حرکت کنند اما آگاهی و بصیرت سیاسی در فکر و نگاهشان نباشد ممکن است همه زحمات خود را با عدم آگاهی به باد دهند./866/202/ب2

ارسال نظرات