۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۹۴۵۰۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

فاجعه منا افتضاح سیاسی حکام آل‌سعود/ امت اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فاجعه منا را افتضاح سیاسی حکام آل سعود دانست و گفت: آل سعود لیاقت و شایستگی عهده‌داری مدیریت کعبه را ندارد و در این زمینه باید امت اسلامی با اتحاد و همبستگی در مقابل آنان بایستند.
حجت الاسلام نجات فياضي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان منا در حسینیه‌ ثار‌الله سپاه اردبیل، خاطرنشان کرد: در فاجعه منا 12 نفر از هم استانی های ما شهید و مفقود شده اند.

 

وی افزود: در این حادثه تلخ که دست گروه‌های تکفیری و داعشی کاملا در آن مشهود است عربستان به جای عذرخواهی به فرافکنی روی آورده و با آمار و ارقام اشتباه و هدایت این جریان سعی دارد تا ابعاد این حادثه را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد.

 

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 36 سال اخیر توانسته است پیام معنوی و ارزشی خود را که برگرفته از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است به دنیا اعلام کند، افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که انقلاب ما در مسیر آرمانی نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گام برمی‌دارد و با این سیره و سیاق دشمنان به نقطه اوج ذلت و شرمندگی رسیده‌اند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با تسلیت حادثه منا به بازماندگان جانباختگان منا، گفت: مقام معظم رهبری با موضع‌گیری قاطع پاسخی صریح به اظهارات سخیف و فرافکنی‌های آل‌سعود و غرب دادند و با قاطعیت از حریم امت اسلامی دفاع کردند که این بزرگ ترین حرکت و نعمت برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود که از یک رهبر و هادی صالح و شایسته برخوردار است.

 

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه فاجعه منا افتضاح سیاسی حکام آل‌سعود است، گفت: آل سعود لیاقت و شایستگی عهده‌داری مدیریت کعبه را ندارد و در این زمینه باید امت اسلامی تجدید نظر کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، بیان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر در شرایطی که فتنه‌ها و توطئه‌های متعدد علیه امت اسلامی به کار گرفته شده نیازمند است تا در مسیر همگرایی و همراهی بیشتر گام بردارد.

 

وی بیان داشت: جامعه اسلامی ایران امروز پرچمدار این حرکت عزتمندانه است و قطعا با این پیام ارزشی انقلاب اسلامی تمام گروه‌ها و فرق انحرافی و تکفیری شکل گرفته شکست خواهند خورد و پرچم عزت این امت اسلامی بر افراشته خواهد بود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، ادامه داد: رزمندگان و سرداران رشید این نظام ارزشی در خارج از مرزها و در تقویت جبهه مقاومت حضور دارند و شهادت سرداران و رزمندگان اسلام همچون سردار همدانی عامل ایجاد امنیت و آرامش در کشور است تا دشمن نتواند به خواسته های خود دست یابد./937/202/ب1

ارسال نظرات