۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۹۱۳۹۷
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نهمین همایش بزرگ فرهنگ و مدیریت جهادی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نهمین همایش بزرگ فرهنگ و مدیریت جهادی در استان زنجان از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور خانواده های شهدا، پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس و آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
همايش  فرهنگ و مديريت جهادي،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حسین جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، امروز در نهمین همایش بزرگ فرهنگ و مدیریت جهادی در زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: در جهاد کشاورزی استان بیش از 100 ایثارگر و فرزند ایثارگر حضور دارند و سبب افتخار این سازمان است که درِ هر اتاقی را باز می کنیم یکی از پیشکسوتان جهاد و دفاع در آن حضور دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: از جمله اهداف این همایش بزرگ می توان به انتقال تجریبیات کارمندان و رؤسای سابق این سازمان، ایجاد اتحاد و وفاق بیشتر در خود سازمان، تجلیل از پیشکسوتان این عرصه و تجلیل از کارها و اقدامات بسیار مناسبی که در این زمینه صورت گرفته و همین طور تجلیل از خانواده های شهدا اشاره کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به دشواری های عرصه مدیریت جهاد کشاورزی در استان در زمان کنونی اظهار داشت: در استان زنجان تحویل گرفتن این پست مدیریتی برای بنده بسیار دشوار بود و با توجه به نبود آب در بخش کشاورزی با مشکلات بسیار عدیده ای روبرو بوده و سختی های زیادی را متحمل می شویم اما بنده قلبا اعتقاد دارم که نباید همه چیز آماده باشد و بعد ما پست مدیریت را بپذیریم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امسال دوباره رکورد تولید گندم در کشور شکسته شد و نزدیک به 5/8 میلیون تن تولید گندم داشتیم در حالی که در سال های گذشته و با توجه به قیمت بالای نفت، نقدینگی بالایی در کشور وجود داشت اما تولید گندم چیزی حدود 5/4 میلیون تن بود که این نشان دهنده این است که لزوما کثرت پول دلیل بر موفقیت در کارها نیست.

 

جعفری در ادامه با اشاره به مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی تأکید کرد: در بخش کشاورزی امسال با کمبود بارش 40 درصدی روبرو بودیم اما با تلاش مجموعه جهاد کشاوزی در استان نسبت به سال های گذشته خرید تضمینی گندم بیشتری را در دستور کار خود قرار دادیم و تا حدودی برخی از مشکلات این بخش مرتفع شد.

 

رییس جهاد کشاورزی استان در پایان با اشاره به کسب رتبه سوم این سازمان گفت: این سازمان با وجود تعدد وظایف، از سوی استانداری زنجان به عنوان سومین نهاد برتر استان برگزیده شد که سبب افتخار ما است و البته ما به این رتبه اکتفا نکرده و همچنان وظیفه خود می دانیم که در این عرصه با قدرت تمام حضور داشته و پاسخ اعتماد مردم و مسؤولان را بدهیم./949/202/ب3

ارسال نظرات