۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۱۷۵
استاد حوزه علمیه:

نقش خواص در فتنه های سیاسی و فرهنگی نقشی ممتاز و بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: گروهی که با حمایت تروریست در منطقه و ایجاد اختلاف بین مسلمانان موجب فتنه، ایجاد آتش و خون ریزی در غرب آسیا شده است، چگونه می تواند ازخط و مشی استکباری خود فاصله بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با یاد آوری این که امام راحل در اوایل انقلاب فرمود که آمریکا برای 50 سال آینده ایران برنامه ریزی کرده است، گفت: عوام فریبی و خیال بافی است اگر کسی تصور کند که مستکبران حاکم بر کاخ سفید از رفتار استکباری خود فاصله گرفته اند.

 

وی افزود: گاهی استکبار از سر ضعف بنیه های اقتصادی و سیاسی خود تاکتیک عوض می کنند و این تغییر موجب می شود که عده ای خام در ایران گمان کنند که استراتژی آمریکا عوض شده است.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که ملت ایران با تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به خوبی تشخیص دادند که رابطه ایران با آمریکا، رابطه گرگ و میش است، افزود: اگر آمریکا از گرگ صفتی خود فاصله بگیرد، قطعا رژیم صهیونیستی و نوچه های داخلی و منطقه ای او اسم و اثری در جغرافیای منطقه نخواهند داشت.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: گروهی که با حمایت تروریست در منطقه و ایجاد اختلاف بین مسلمانان موجب فتنه، ایجاد آتش و خون ریزی در غرب آسیا شده است، چگونه می تواند از مشی استکباری خود فاصله بگیرد.

 

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که مسؤولان باید با بهره گیری از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برابر فضا سازی و جوسازی عده ای انسان های مرغوب شده غرب بایستند و راه نفوذ آمریکا و اسرائیل را در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سلب کنند، گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله در اوج تحریم و تحدید در برابر دنیای ظلم ایستاد و امروز در اوج اقتدار و توانایی از آرمان های عزت خواهی انقلاب اسلامی ایران کوتاه نخواهد آمد.

 

وی با اشاره به این که نقش خواص در فتنه های سیاسی و فرهنگی نقشی ممتاز و بی بدیل است، گفت: بر اساس وصیت نامه امام راحل، همه باید برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، آرمان های ملت را پاسداری کنند.

 

به گفته وی، حتی اگر روزی مسؤولان ایران از آرمان های انقلاب فاصله بگیرند، وظیفه خواص با بصیرت، تذکر و هدایت مسؤولان اجرایی است.

 

حجت الاسلام احتشام یاد آورشد: ملت ایران در راهپیمایی های عظیم سالانه نشان داده است که بعد از 36 سال از گذشت انقلاب، همواره بر آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب پافشاری می کند./1307/ت302/ش

ارسال نظرات