۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۸۹۵۸۰

بحرینی‎ها فریاد «مرگ بر حمد دیکتاتور» سر دادند

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین با حضور گسترده در خیابانها، بر تداوم انقلاب خود تا دستیابی به آزادی و دموکراسی تاکید کرده و فریاد مرگ بر "حمد دیکتاتور" سردادند.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت ائتلاف 14 فوریه بحرین در گزارشی از تظاهرات چند روز اخیر مردم انقلابی بحرین نوشت: مردم بحرین تقریبا هر روز در چارچوب برنامه های ثابت و انقلابی به خیابانها می آیند تا بر پایبندی به اهداف انقلاب و حق تعیین سرنوشت خود تاکید کنند.

 

مردم و انقلابیان بحرینی در همین راستا تظاهرات را در خیابانهای شهرک صدد برگزار کرده و اقدامات حمد بن عیسی آل خلیفه را محکوم و شعار مرگ بر حمد دیکتاتور سر دادند.

 

در منطقه "البلاد القدیم" نیز شاهد تظاهرات مردم برای اعلام همبستگی با زنان و مردان اسیر در زندانهای حکومت بحرین بود.

 

مردم انقلابی شهرک توبلی بحرین نیز مراسمی را برای دعا جهت شفای مجروحان حملات مزدوران حکومت بحرین و نجات اسرا و استحکام انقلاب برگزار کردند.

 

منطقه سماهیج نیز، انقلابیان درچارچوب پایبندی به مکتب مقاومت حضرت امام حسین علیه السلام در برابر ظلم و جور تظاهرات کرده و در مقابل مزدوران آل خلیفه ایستادند. شهرک ستره نیز شاهد تظاهرات انقلابیون بودد.

 

مردم بحرین خود را برای مشارکت در طرح انقلابی "آمن المتوکلون -2" که به دعوت ائتلاف انقلابیان 14 فوریه در روزهای آینده برگزار می شود، آماده می کنند. این طرح شامل برنامه های متعددی از جمله اعلام برائت از مشرکان، تظاهرات ضد جنایات صهیونیستها در مسجد الاقصی و بزرگداشت روز عرفه و دیگر برنامه های متنوع است./981/ب102/د

ارسال نظرات