۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۲۵۴
با صدور بیانیه ای از سوی شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی صورت گرفت؛

محکومیت یورش ددمنشانه نظامیان صهیونیسی به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با صدور بیانیه ای یورش ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
مسجدالاقصي

به گزارش خبرگزاری رسا در بجنورد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با صدور بیانیه ای، یورش ددمنشانه نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: در واپسین روزهای پایانی ماه ذی القعده و در آستانه ایام حج، نظامیان جلاد ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دروازه های باب السلسله و باب المغاریه و در هنگام برگزاری نماز جماعت صبح، اقدام به شلیک گلوله، گاز اشک آور و گاز فلفل به سوی نمازگزاران مسلمان کرد و صدها نفر زخمی شدند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز وحشیانه با جلوگیری از ورود دیگر مسلمانان برای کمک به زخمی ها همراه بوده است و نمازگزاران در مسجد محبوس شده اند که نمازگزاران با شعارهای الله اکبر در مقابل این حملات وحشیانه مقاومت کردند.

 

این بیانیه می افزاید: رژیم ددمنش صهیونیستی بیش از 60 سال است که با کشتار وحشیانه، آواره کردن زنان و کودکان بی گناه و بی سرپناه فلسطینی، این سرزمین مقدس را اشغال کرده و هر روز با کشتار جمعی و قتل و غارت مردم بی دفاع پرده ای جدید و سناریویی دهشتبارتر از اشغالگری خود رقم می زند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم مقاوم فلسطین نیز در مقابل این رژیم سفاک کودک کش همواره با توکل به خدوند متعال و اتحاد و وحدت مقاومت کرده و تنها راه فلسطین از دست این رژیم اشغالگر را انتفاضه فلسطینی و ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم می داند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در پایان این بیانیه از عموم مردم آزاده و حق طلب استان و همه آزادگان جهان می خواهد تا با محکوم کردن این یورش وحشیانه، برای آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین دعا کنند.

 

گفتنی است، هفته گذشته و در آستانه سال نو یهودی، همزمان با نماز صبح نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه شهرک نشین های تندرو، دست به حمله ددمنشانه به مسجد الاقصی زدند و با شلیک گلوله و گاز اشک آور صدها نفر از نمازگزاران مسلمان را زخمی کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی، شلیک گاز اشک آور به معتکفان و نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی حمله و شماری از آنها را دستگیر کردند. این یورش منجر به وقوع آتش سوزی در بخش هایی از مسجد الاقصی شد./9314/101/ب1

ارسال نظرات