۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۸۸۶۲۰

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله خزعلی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت گفتند.
پيام تسليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان با پیامی مشترک رحلت حضرت آیت الله خزعلی را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و بازوند به مناسبت درگذشت آیت الله خزعلی آمده است: رحلت عالم جلیل القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی موجب تألم و تأسف فراوان شد.

در پیام مشترک امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان افزوده شده است: این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر(عج )، رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز و مردم شریف به ویژه مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض کرده و برای آن عالم وارسته غفران واسعه الهی و برای علاقمندان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماییم.

براساس این گزارش، مرحوم آیت الله خزعلی از دیار عالم پرور شهرستان بروجرد، استان لرستان و از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

بنا بر این گزارش، مرحوم ابوالقاسم خزعلی از مبارزان پیشگام علیه نظام طاغوتی بوده است و در سنگر شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و بنیاد غدیر خدمات شایانی ارائه کرده است.

آیت الله خزعلی همواره مردم را به پیروی مطلق از ولایت فقیه، شناخت هوشمندانه توطئه های دشمن و مبارزه با خط نفاق تشویق می کردند./9459/101/ب3

ارسال نظرات