۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۸۸۰۷۸
سرپرست تبلیغات اسلامی کنگان:

سبک ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه الگوی همه نسل‌ها است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: سبک ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) الگوی همه نسل‌ها است.
حجت‌الاسلام رحيم اهرمي سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی کنگان گفت: سبک ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) الگوی همه نسل‌ها است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: تعاون، تقوی و نیکی از جمله ارکان زندگی مشترک این دو بزرگوار است، حضرت زهرا (س) هیچگاه درطول زندگانی پر فراز و نشیب خود از حضرت علی (ع) چیزی نخواست که اجابت آن برای حضرت مشکل باشد.

 

وی افزود: بی شک گفتار وکردار علی (ع) و فاطمه (س) الگوی برتر ازدواج جامعه اسلامی است، الگویی که به یقین درست و قابل اعتماد است ودستاورد آن فرزندانی است که در دامان این دو بزرگوار تربیت شدند وخود حماسه ای ویژه آفریدند.

 

حجت‌الاسلام اهرمی با اشاره به حمایت مراکز قرآنی مردمی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده و قول مساعد فرماندار جهت تامین اعتبار در صورت محقق شدن بودجه در سال جاری بیش از 25 مرکز قرآنی مردمی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان حمایت می شوند.

 

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان کنگان بیان داشت: با رایزنی های انجام شده با فرماندار کنگان و قول مساعد ایشان در سال جاری این مراکز حمایت می شوند و تجهیزات آموزشی در اختیارشان قرار می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته اقلامی همچون کولر، کمد، دوربین عکاسی، میز، صندلی و... در اختیار این مراکز قرار گرفت./846/202/ب3

ارسال نظرات