۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۸۶۱۲۲

انتشار دو کتاب جدید در حوزه ادبیات داستانی تبریز

خبرگزاری رسا ـ حوزه نشر در انتظار رونمایی از دو اثر در زمینه ادبیات داستانی است که از سوی یکی از چهره های فرهنگی و دانشگاهی تبریز به رشته تحریر درآمده اند.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، رسول جوانعلی آذر، فعال فرهنگی و از اساتید دانشگاه های استان دو عنوان از آثار خود را با موضوع ادبیات داستانی منتشر و طی روزهای آتی روانه بازار کتاب خواهد کرد.


بنا بر این گزارش، هر دو کتاب به زبان سمبلیک بوده و روایتگر بخشی از ویژگی های زندگی انسان امروزی است.


داستان بلند شهر شمع ها به زندگی گروهی از شمع ها پرداخته است که به دور از دغدغه روشنایی و سوختن، همه دلخوشی شان بهره بردن از تاریکی شب است، کتاب دوم داستان کوتاهی است به اسم هوب هوب؛ سیر داستان به موضوع غربت کسی پرداخته است که در میان انسانهایی زندگی میکند که از شنیدن صدای پرنده ها و استشمام عطرگل ها ناتوانند.


کتاب شهر شمع ها در 131صفحه در قطع پالتویی و کتاب هو ب هوب در 54صفحه در قطع خشتی و به همت نشر هنر اول در تبریز انتشار یافته اند.


حضور جوانعلی‌آذر در عرصه نگارش پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق و تدریس محقق شده و انتظار می رود آثارش با استقبال خوبی از سوی جامعه کتابخوان مواجه شود.


گفتنی است در روزهای آینده نشستی پیرامون کتاب های منتشر شده شهر شمع ها و هوب هوب از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد./935/101/ب3

ارسال نظرات