۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۸۴۲۸۵
مبلغ اسلامی ترکیه:

مسلمانان بیشترین قربانیان تروریسم هستند

خبرگزاری رسا ـ مبلغ و اندیشمند مسلمان ترک تبار تأکید کرد که فشار جامعه بین المللی و رسانه‎ها بر مسلمانان، یکی از موانع مبارزه با تروریسم است.
 "محمد فتح الله گولن" مبلغ اسلامي اهل ترکيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا،"محمد فتح الله گولن" مبلغ اسلامی اهل ترکیه که در پنسیلوانیای آمریکا زندگی می کند، در گفت وگو با روزنامه "وال استریت ژورنال" تأکید کرد: مبارزه با سرطان افراط‌گرایی و تروریسم وظیفه همه مسلمانان و جامعه بین المللی است.
 
وی با اشاره به اینکه تروریست ها مرتکب جنایات بزرگی علیه اسلام و مسلمانان می شوند، گفت: مسلمانان بیشترین قربانیان تروریسم هستند و فشار جامعه بین المللی و رسانه ها بر مسلمانان، یکی از موانع مبارزه با تروریسم است.
 
گولن تأکید کرد: در زمانی که گروه تروریستی داعش در منطقه خاورمیانه مرتکب جنایات وحشیانه ای می شود، مبارزه با این گروه تروریستی و سایر تروریست هایی که از ایدئولوژی های استبدادی آنها تقلید می کنند، لازم و ضروری است.
 
این نویسنده و اندیشمند مسلمان خاطرنشان کرد: هر اقدام تروریستی که انجام می شود، با نام اسلام و مسلمانان صورت می گیرد و این مسئله به شکل قابل توجهی مسلمانان را درجوامع بین المللی بدنام کرده و آنان را به حاشیه رانده است. بنابراین ما مسلمانان باید این تصورات نادرست از دین اسلام را تصحیح کنیم./982/ب101/د

ارسال نظرات