۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۴۲۵
با چاپ پنجم از مرز یک میلیون نسخه گذشت؛

«امام رضا و زندگی» روی پیشخوان کتاب فروشی ها

خبرگزاری رسا ـ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» در عرض یک سال با تیراژی برابر با یک میلیون و سه هزار نسخه از سوی انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با ایام مبارک دهه کرامت به چاپ پنجم رسید.
امام رضا و زندگي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، یکی از موضوعات مهم و ابزار تمدن اسلامی، موضوع سبک زندگی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب می باشد.

 


در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» به عنوان گزیده ای از روایاتی که بازگو کننده شیوه رفتاری اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) هستند، تلاش دارد تا شناخت و معرفت نسبت به شیوه رفتاری اهل بیت(ع) را در میان اقشار جامعه ارتقا بخشد.

 


این کتاب که از سوی به نشر برای پنجمین بار به چاپ و انتشار رسید، نوشته مهدی غلامعلی است و مجموعه ای از احادیث ارزشمند امام رضا(ع) در ارتباط با سیره و سبک زندگی رضوی برای اثبات امامت و جایگاه والای ایشان را دربر می گیرد.

 

کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» که برای نخستین بار در سال 1393 از سوی انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شده است، به دلیل لحن روان و اطلاعات ویژه و ارزشمندی که از سبک زندگی امام هشتم(ع) به خواننده ارائه می دهد بسیار مورد استقبال قرار گرفته در عرض تنها یک سال در یک میلیون و 3هزار نسخه به انتشار رسید.

 


در این اثر از کتاب‌های معتبری همچون کتاب «شریف الکافی(اثر شیخ کلینی)»، عیون اخبارالرضا(ع)(اثر شیخ صدوق)، الارشاد(اثر شیخ مفید) و بحارالانوار(اثر علامه مجلسی) به همراه نیم‌نگاهی به آثار معاصر نظیر کتاب «مستندالرضا(ع) اثر عزیزالله عطاردی» برای هرچه بیشتر فراهم آوردن آشنایی با سبک زندگی رضوی بهره گیری شده است.

 


شایان ذکر است کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» با تغییر قطع در چاپ پنجم، در قطع وزیری و قیمت 69.000 ریال در دسترس علاقه مندان قرار دارد و همچنین این کتاب در قطع پالتویی و در قالب مجموعه هشت جلدی «زائر رضوی» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی در دهه کرامت سال جاری منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د101/ب4
منبع: به نشر

ارسال نظرات