۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۱۷۸۸
به همت مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر مشهد؛

طرح اوقات فراغت مهارت و هنر آسمانی ویژه طلاب و بانوان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد از برگزاری ویژه برنامه های اوقات فراغت در قالب طرح « مهارت و هنر آسمانی» برای طلاب و بانوان از سوی این مدرسه علمیه خبر داد.
طرح اوقات فراغت مهارت و هنر آسماني

خانم جوان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: طرح «مهارت و هنر آسمانی» شامل کلاس ها و کارگاه های مختلف است که با هدف بالابردن سطح آگاهی و کسب مهارت بانوان برگزار می شود.

 

وی به ضرورت برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: « اگر از اوقات فراغت به درستی استفاده شود و محتوای برنامه هایی ارائه شده برای اوقات فراغت سالم باشد در سلامت روانی و اخلاقی و دینی نوجوانان بسیار مؤثر است».

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد گفت: این طرح با مشارکت واحد فرهنگی و پژوهش این مدرسه برگزار می شود که طلاب و سایر بانوان در این کلاس های می توانند شرکت کنند.

 

جوان با بیان این که کارگاه مشاوره و مهارت پژوهشی ویژه طلاب در نظر گرفته شده است، گفت: کارگاه مشاوره با حضور خانم حسینی، کارشناس مسائل خانواده و کارگاه مهارت پژوهشی با حضور آقای انصاری زاده، محقق و پژوهشگر روز های شنبه و دوشنبه برگزار می شود.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که طلاب، مروج اندیشه ها ناب اسلامی در جامعه هستند، افزود: در کارگاه مهارت پژوهشی، چکیده نویسی و تندخوانی آموزش داده می شود و محور مباحث کلاس مشاوره، اصول مشاوره و روابط بین افراد است. 

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد با خاطر نشان کردن این که اوقات فراغت، فرصتی است برای کسب هنر و مهارت، افزود: کلاس های آموزش قرآن، طراحی، نقاشی، چرم دوزی، خیاطی، آشپزی، سفره آرایی، گلیم بافی و کامپیوتر برای عموم بانوان در نظر گرفته شده است.

 

جوان با بیان این که مشاوره و کسب مهارت زندگی برای بانوان، امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، کلاس مهارت زندگی را با حضور خانم طیب زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر ویژه بانوان برگزار می کند که به ارائه مباحث همسرداری و تربیت فرزند خواهد پرداخت.

 

وی گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند روزهای زوج، به واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر (س) مشهد واقع در خیابان کوهسنگی، بهشتی40 مراجعه یا با شماره 38428884 تماس بگیرند./1309/ت302/ح

ارسال نظرات