۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۸۱۲۷۳
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

70 درصد قانون جامع ایثارگران محقق شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان این که ایثاگران به لحاظ نبود بودجه های اعتباری از بابت مسائل درمانی و اشتغالی دچار کمبود هستند گفت: حدود 70 درصد قانون جامع ایثارگران محقق شده است.
رييس بنياد شهيد زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، علی کاظمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امروز در همایش تجلیل از آزادگان و ایثارگران استان زنجان، با اشاره به تقارن سالروز بازگشت آزادگان و روز دختر گفت: امروز فرصتی است که از دستاوردهای فرزندان ایثارگران خصوصا 340 دختر آنها رونمایی و تقدیر به عمل آید.

 

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون جامع ایثارگران اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت شما ایثارگران و آزادگان بر عزت این ملت افزود و در راستای خدمت به شما بزرگواران قانون جامع ایثارگران که برای ایجاد خدمات بهتر و بیشتر برای شما است؛ سال ها قبل تصویب شده است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که ایثاگران به لحاظ نبود بودجه های اعتباری از بابت مسائل درمانی و اشتغالی دچار کمبود هستند گفت: ما امروز به لحاظ نبود بودجه های اعتباری از بابت مسائل درمانی و اشتغالی دچار کمبود هستیم ولی خدا را شاکریم که در این جایگاه بوده و 56 خدمت به شما بزرگواران ارائه می دهیم و امروز در سایه دولت تدبیر و امید حدود 70 درصد قانون جامع ایثارگران محقق شده است.

 

کاظمی در پایان استان زنجان را در زمینه تجلیل از آزادگان و ایثارگران در کشور نمونه عنوان کرد و گفت: باید به یاد داشته باشیم که تجلیل و تقدیر از آزادگان و ایثارگران نباید مختص به یک روز باشد که البته استان زنجان این گونه نبوده و در طول سال برنامه های مختلفی برای این عزیزان برگزار می کند که در این بحث ما در سطح کشور استان نمونه محسوب می شویم. /949/پ203/ح

ارسال نظرات