۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۸۰۷۳۳
رییس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری میزگرد‌هایی در صدا و سیما جهت تحقق همدلی و هم زبانی

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی گفت: باید دولت صدا و سیما را ملزم کند تا در برابر مخالفان و موافقان میز گرد بر پا کند تا شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» محقق شده و کسانی که خود را نزدیک تر به رهبری می دانند، تفاوت میان حرف و عمل را درک کنند.
احزاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین امینی، رییس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی، با اشاره به دولت تدبیر و امید اظهار کرد: اگر در دولت قبل چشم جوان ایرانی به خارج از کشور متمرکز بود تا مهاجرت کند امروز به خود می‌بالد که در دولت اعتدال زندگی می کند و اگر در دولت اعتدال این مهم رعایت نمی شد، امروز به پیروزی هسته ای نمی رسیدیم.


رییس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی پس از انصراف تاریخی آقای دکتر عارف همه به سوی آقای دکتر روحانی رفتند و موج آرا به ایشان منتقل شد؛ ما در خراسان کاندیداهای بومی همچون آقای جلیلی و قالیباف را داشتیم اما مردم به دکتر روحانی بر حسب ضرورت رای دادند.


وی با اشاره به این ضرورت خاطرنشان کرد: مردم در آن زمان می دانستند که کشور در لبه پرتگاه قرار دارد، بنابراین پا بر روی احساس ناسیونالیستی خود گذاشتند، وضغعیت استان خراسان پس از روی کارآمدن دکتر روحانی تغییر ویژه ای کرد.


امینی در ادامه با اشاره به صدا و سیما و ضرورت بازیابی عملکرد آن یادآور شد: چنانچه بدنه اجرایی دولت هم سو با دولت نباشد، از صدا و سیما انتظاری نیست، صدا و سیما باید با اقتدار بیشتری از خود را نشان دهد، ما توقع نداریم که ذره ای از امکانات دولتی به نفع کاندیدای طرفدار دولت هزینه شود، اما توقع نداریم که علیه طرفدار دولت نیز مانع تراشی شود.


رییس بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی ادامه داد: باید دولت صدا و سیما را ملزم کند تا در برابر مخالفان و موافقان میزگرد بر پا کند تا شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» محقق شده و کسانی که خود را نزدیک تر به رهبری می دانند باید تفاوت میان حرف و عمل را درک کنند.


وی با اشاره به نظر دولت و در این زمینه خاطرنشان کرد: این مردم ایران هستند که مدافع برنامه های دولت خواهند بود، بنابراین چنانچه به اقلیت و اکثریت مردم اعتقاد دارید باید سخن اقلیت و اکثریت مردم شنیده شود./864/پ202/ش

ارسال نظرات