۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۸۰۴۵۴
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور صورت گرفت؛

تجلیل از آزادگان زنجانی کتاب آن 23 نفر در نمازجمعه استان

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از سوی مسؤولان استان زنجان، تعدادی از اسرای زنجانی یاد شده در کتاب « آن 23 نفر » که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفتد، تجلیل شد.
آن 23 نفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، امروز در نماز جمعه زنجان به همین مناسبت از تعدادی از اسرای زنجانی که سال های فراوانی را در زندان های رژیم بعث گذرانده بودند، تجلیل شد.

 

بنابر این گزارش؛ بعد از اقامه نماز جمعه و قبل از اقامه نماز عصر امروز در زنجان، بنا بر برنامه ریزی های قبلی مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و رییس بنیاد شهید استان برای حضور در جایگاه و تجلیل و اهدای جوایزی به تعدادی از اسرای زنجانی هشت سال دفاع مقدس دعوت به عمل آمد.

 

از جمله آزادگانی که در مراسم امروز از آنها تجلیل به عمل آمد آقای ابوالفضل محمدی آزاده زنجانی بود که یکی از «آن 23 نفر» بوده و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفتند و بنا به گفته خودش آنها در زمان اسارت با توجه به این که سن کمی داشتند، اما معادله نا‌بجایی که صدام آغاز کرده بود را بر علیه خودش تغییر دادند.

 

گفتنی است؛ آزادگانی که امروز در نماز جمعه زنجان از آنها تقدیر به عمل آمد به ترتیب 9 سال و هشت ماه، 9 سال و هفت ماه، 9 سال و هشت ماه و 8 سال و هفت ماه از زندگی خود را در زندان های مخوف رژیم بعث عراق سپری کرده بودند. /949/پ203/ح

ارسال نظرات