۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۸۰۳۱۲
دارالافتای مصر:

نابودی زیر‌ساخت‌های دولتی حرام است

خبرگزاری رسا ـ دارالافتای مصر با تاکید بر اینکه تظاهراتی که خارج از چهارچوب مسالمت آمیز باشد از منظر شرع حرام است و همگان را به دوری از نابود یزیر ساخت‌های دولتی فرا خواند.
دارالافتا مصر

به گزارش خبرگزاری رسا، دارالافتای مصر راهپیمایی و تظاهراتی را که از چهارچوب مسالمت آمیز خارج و منجر به تخریب زیرساخت‌های دولتی و تعطیلی منافع شهروندان شود، حرام اعلام کرد.

 

دارالافتا افزود: کشمکش‌های درون جامعه، پذیرش نظرات خرابکارانه و نفی همزیستی براساس نقاط مشترک میان افراد جامعه از دستورات اسلامی نبوده و از آنجا که به نابودی منافع بندگان و کشور منجر می شود، حرام است.

 

در این بیانیه با فراخواندن فرزندان مصر به بی اعتنایی به پیام‌هایی که از سوی بعضی مغرضان در جهت ایجاد درگیری فرستاده می شود، آمده است: سخنان خرابکارانه ای که بعضی از مزدوران خارج از مصر سر می دهند، بازتابی در میان مردم مصر ندارد. مصری‌ها تروریسم و تروریست‌ها را برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده اند.

 

پرهیز از چند دستگی در جبهه داخلی، همبستگی گسترده مردمی، ادامه روند رویارویی فکری و نابودی عقیده تکفیری از راه‌های شکست نقشه‌های خرابکارانه دشمنان بیان شد.

 

دارالافتای مصر تمامی نیروها، طیف‌ها و جریان‌های سیاسی و فرهنگی کشور را به مقدم داشتن مصلحت کشور بر مصلحت فردی فراخوانده و دوری از فرهنگ تخریب و تلاش در راستای تشکیل کشوری اسلامی را از آنان خواستار شد./981/ب902/د

ارسال نظرات