۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۲۹۲
امام جمعه اهرم:

امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهرم گفت: شهدا شاهد و ناظر بر رفتار و کردار همه ما هستند و امنیت و آسایش امروز همه ما مرهون خون های پاک و مطهر این شهیدان والامقام در دفاع از اسلام و آب و خاک ایران اسلامی است.
راستگو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عیسی راستگو، امام جمعه اهرم پیش از ظهر امروز در مراسم تشیع و تدفین  دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرآباد، گفت: این برای دومین بار است که شاهد حضور شهدای گمنام در شهرستان تنگستان، دو شهید گمنام در شهر اهرم و امروز نیز دو شهید در شهرآباد هستیم.


وی افزود: شهدا شاهد و ناظر بر رفتار و کردار همه ما هستند و امنیت و آسایش امروز همه ما مرهون خون‌های پاک و مطهر این شهیدان والامقام در دفاع از اسلام و آب و خاک ایران اسلامی است.


حجت الاسلام راستگو بیان کرد: امروز مادران شهدای گمنام چشم انتظار حضور فرزند گمنامشان هستند و هرگاه در حیاتِ آنها به صدا در می آید فکر و اندیشه مادران شهدا این است که فرزندشان بازگشته است.


امام جمعه اهرم ادامه داد: تا زمانی که ما با این شهداء هستیم و آنها را تکریم می‌کنیم به فضل خداوند انقلاب اسلامی قله های رفیع علمی و پیشرفت را در سایه مقام معظم رهبری  به سمت اهداف عالیه خود ادامه خواهد داد.


وی گفت: حضور شهداء شهر آباد معنویت خاصی به این شهر داده است و  امیدوارم بتوانیم در راه و مسیر الهی شهدا قدم بگذاریم./846/پ203/ح

ارسال نظرات