۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۹۱۶
طی مراسمی و در آستانه روز خبرنگار؛

وداع با شهید روحانی در خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ مراسم وداع با پیکرسردار شهید غواص حجت الاسلام و المسلمین شیخ شعاعی در خبرگزاری رسا و در فضایی روحانی و معنوی با حضور اعضای این خبرگزاری، طلاب و فضلای حوزه و مردم شهید پرور قم برگزار شد.
مراسم وداع با پيکر شهيد غواص حجت الاسلام محمد شيخ شعاعي در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکرسردار شهید غواص حجت الاسلام و السلمین محمد شیخ شعاعی صبح امروز در خبرگزاری رسا با حضور اعضای این خبرگزاری، فرهیختگان حوزه و دانشگاه و مردم شهید پرور قم برگزار شد.


در این مراسم قرائت زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(غ) فضای معنوی این جلسه را عطر و بویی مضاعف بخشید.

 

برگزاری این مراسم در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار حال و هوای ویژه و معنوی به خبرگزاری رسا و اعضای این خبرگزاری بخشید.

 

روایت گری حجت الاسلام جلالیان با موضوع دفاع مقدس و نقش شهدای گمنام در احیا و زنده کردن آرمان های انقلاب اسلامی از موضوعات مطرح شده در این محفل نورانی بود.


همچنین پس از مراسم وداع با شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی با مداحی مداح اهلبیت(ع) ابراهیم احمدی، پیکر شهید بر روی دستان اعضای خبرگزاری رسا، فعالان رسانه ای و دیگر حاضران تشییع شد.

 

لازم به یادآوری است این شهید بزرگوار یکی از 175 غواص شهید در عملیات کربلای 4 است که پس از تفحص و بازگشت به میهن اسلامی و انجام
آزمایش DNAشناسایی شده و به آغوش خانواده بازگشت.

 

مراسم تشییع این شهید بزرگوار امروز پس از نماز جمعه در شهر مقدس قم برگزار و پیکر این شهید والا مقام به زادگاهش کرمان منتقل می شود.


گفتنی است در این مراسم مدیرعامل خبرگزاری رسا حجت الاسلام محققی و محمد حسین استادآقا مدیر کل اسبق ارشاد قم و جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه حضور داشتند ./978/پ202/ش

ارسال نظرات