۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۷۸۸۶۱
کواکبیان:

همه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و اختلاف حزبی وجود ندارد

عضو هیات ربیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب گفت: امیدواریم با حمایت احزاب برجام اجرایی شود زیرا همه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و اختلافی در هیچ حزبی وجود ندارد.
مصطفي کواکبيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی کواکبیان عضو هیات ربیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب امروز در مجمع عمومی خانه احزاب که در ساختمان وزارت کشور برگزار شد، گفت: 14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت بود اما هنور احزاب با وجود حضور در عرصه‌های مختلف به جایگاه واقعی خود دست نیافته اند.

 

وی افزود: امیدوارم امروز احزابی انتخاب شوند که به صورت مستمر سبب آبروی این خانه شوند برای 186 حزب و تشکل سیاسی دعوت‌نامه حضور در مجمع خانه احزاب ارسال شده و تاییدیه نامه آنها دریافت شده است.

 

عضو هیات رییسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب عنوان کرد: امروز مجمع عمومی در شرایطی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل با توافق هسته‌ای اقتدار خود را نشان داد که امیدواریم با حمایت احزاب برجام اجرایی شود زیرا همه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و اختلافی در هیچ حزبی وجود ندارد.

 

کواکبیان ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده بیان داشت: ما از آقای ظریف دعوت می‌کنیم در نشستی با احزاب کشور به سوالات و ابهامات آنها درباره برجام پاسخگو باشد.

 

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: همه ما طوری رفتار کنیم که مایه زینت امام صادق(ع) باشیم امیدواریم همه جریانات با کمال متانت و بدون حاشیه جلسه امروز را پیش ببریم.

 

سپس حجت‌الاسلام علی‌اکبر مرتضوی کیاسری رییس هیات اجرایی مجمع موقت خانه احزاب، گفت: امام صادق(ع) سهمی از امام را برای حل اختلافات شیعیان قرار داده بودند زیرا اعتدال در رفتار بسیار مهم است.

 

وی افزود: لقمان در توصیه خود به فرزند می‌گفت همیشه در رفتار اعتدال را رعایت کن، خوب است ما نیز معتدل گفتار و رفتار باشیم.

 

رییس هیات اجرایی مجمع موقت خانه احزاب با اشاره به این که انتخابات امتحان الهی است، عنوان کرد: امام راحل می‌فرمودند اگر کسی از صنف شما بالاتر بود به او رای دهید همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمودند روابط خود را بر مبنای خودی و غیرخودی تنظیم کنید.

 

همچنین غریبانی در این مجمع گفت: شان جریانات سیاسی نباید به شکلی شود که نتوان برای آینده کشور کاری کرد ما باید ایده داده و بعد از انتخابات حرمت نگه داریم که از انتخابات سوءاستفاده نشود.

از جمله احزاب شرکت‌کننده در این مجمع حزب اعتماد ملی، حزب اتحاد ملی ایران، حزب دانشگاهیان خراسان، حزب ایثارگران انقلاب اسلامی، حزب مردم اصلاحات،  حزب جامعه اسلامی، حزب جامعه زینب، حزب مجمع روحانیون مبارز، حزب جامعه اسلامی کارمندان، حزب اسلامی کشاورز را می‌توان نام برد./807/پ202/ش

ارسال نظرات