۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۷۸۳۶۳

هجمه کاربران شبکه‌های اجتماعی علیه کودک‎کُشی صهیونیست‌ها

خبرگزاری رسا ـ کاربران شبکه‌های مجازی اجتماعی در واکنش به سوزاندن علی الدوابشه کودک خردسال فلسطینی، خشم خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در فضای مجازی فریاد زدند.
هجمه کاربران شبکه‌هاي اجتماعي عليه کودک کشي صهيونيست‌ها

به گزارش خبرگزاری رسا، کاربران شبکه‌های اجتماعی سراسر دنیا هشتکی به نام شیرخوار را سوزاندند ایجاد کردند و تصاویر کودک خردسال فلسطینی را میلیون‌ها بار در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

 

کاربران شبکه‌های مجازی اجتماعی مختلف از جمله توییتر در توییت‌های خود این جنایت وحشتناک را نماد بارزی از تروریسم دولتی خواندند و مجامع بین الملی را برای سکوت در مقابل رفتار صهیونیست‌ها محکوم کردند.

 

همچنین پوسترها و تصاویر گرافیکی زیادی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل ایجاد شده است که در گروه‌های پیام رسان موبایلی دست به دست می شود.

 

حزب الله لبنان در بیانیه اخیر خود آورده است: تلاش بنیامین نتانیاهو و وزیرانش برای شانه خالی کردن و فرار از مسؤولیت خود در این جنایت از طریق محکوم کردن آن نمی تواند کسی را فریب دهد، زیرا همگان می‌دانند که نتانیاهو و کابینه‌اش همان سران صهیونیست و مسؤول مستقیم جنایاتی هستند که هر روزه علیه ملت فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان روی می دهد.

 

وزارت امور خارجه روسیه نیز با انتشار بیانیه‌ای به آتش کشیدن منزل خانواده این کودک را به دست شهرک نشینان صهیونیست، حمله تروریستی توصیف کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات