۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۷۸۴
امام جمعه شوشتر:

نمازجمعه تجدید بیعت با ولایت پیامبراکرم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر با بیان این که نمازجمعه تجدید بیعت با ولایت پیامبراکرم است، اظهار داشت: براساس روایت امام محمدباقر(ع) بیعت با ولایت پیامبراکرم(ص) با حضور در نمازجمعه تحقق پیدا می شود.
حجت الاسلام سليماني ، امام جمعه شوشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، شامگاه شنبه، که از شبکه تلویزیونی خوزستان پخش شد، با بیان این که نمازجمعه تجدید بیعت با ولایت پیامبراکرم است، اظهار داشت: براساس روایت امام محمدباقر(ع) بیعت با ولایت پیامبراکرم(ص) با حضور در نمازجمعه تحقق پیدا می شود.

وی با اشاره به این که در شوشتر نمازگزاران استقبال خوبی از نمازجمعه دارند، بیان داشت: امروز مسأله نهاد نمازجمعه تنها به اقامه نماز نیست؛ امام جمعه براساس قانون، رییس شورای فرهنگ عمومی آن شهر است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که ستاد اقامه نمازجمعه قشری خدمتگزار برای اقامه نمازجمعه در شهرها هستند، ادامه داد: نمازجمعه حلقه اتصال مردم، نظام، مسؤولان و رهبری است.

امام جمعه شوشتر با تأکید براین که مسؤولان کشور مشکلات مردم را از راه تریبون نمازجمعه دریافت می کنند، افزود: مردم نیز از این راه می توانند مشکلات و نیازهای خود را از زبان امام جمعه به گوش مسؤولان برسانند.

وی با اشاره به این که اکنون به برکت انقلاب اسلامی، امام جمعه تنها تعهد اقامه نمازجمعه را برعهده ندارد، عنوان کرد: ائمه جمعه در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، احیاء زکات جایگاه ریاست و از اعضای آموزش و پرورش است./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات