۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۷۶۴۸۳
خطیب جمعه پردیسان؛

جان کری اعتراف کرد که تسلیم شدن ایران محال است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان قم گفت: جان کری در کنگره آمریکا گفت تسلیم شدن ایران محال است و آمریکا با بد کسانی طرف است؛ به دولتمردان سفارش می کنیم کمی صبر و متانت به خرج دهند تا به آینده ای بهتر دست یابیم.
قوامي امام جمعه پرديسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته، گفت: حرم های اهل بیت(ع) نقشه کامل کشور جامعه اسلامی است؛ مانند بیت المقدس که پر از حرم اولیاء و انبیاء الهی است.

 

وی در ادامه به سالروز تخریب بقیع اشاره کرد و افزود: بقیع همانند مشهد است برای شیفتگان و در این حرم ها شفا و شفاعت دیده می شود؛ مجازات سختی در انتظار تخریب کنندگان بقیع خواهد بود و این در روایات اشاره شده که آل سعود سقوط خواهد کرد.


امام جمعه پردیسان اظهار داشت: در 27 تیر 1369 امام خمینی(ره) قطعنامه 598 را پذیرفت و از آن تعبیر به جام زهر کرد و فرمودند که من جام زهر را چشیدم.


حجت ‌الاسلام والمسلمین قوامی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیام امام خمینی(ره) در رابطه با کشته شدن حجاج در سال 68 اشاره و خاطرنشان کرد: در این پیام اشاره شده است که ما به زودی وارد مسجد الحرام می شویم و بعد بیانیه را علیه آل سعود بیان فرمودند که 80 درصد بیانیه خطاب به آل سعود و بقیه آن قطعنامه است.


وی در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) پس از صدور قطعنامه فرمودند عواملی است که همسران سیاسی و نظامی از من درخواست کردند تا من قطعنامه را پذیرفتم.


امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در قطعنامه بر علیه آل سعود آنان را به خاندان ابوسفیان و بلعم بائورا تعبیر می کند که ادامه دهنده راه آنانی هستند که فرزند پیامبر(ص) را شهید کردند.


حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این‌که درسی که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به ما دادند این است که باید به تکلیف عمل کنیم گفت: باید یاد بگیریم به تکلیف عمل کنیم و نتیجه با خدا است؛ صدام و شوروی حذف شدند و این که ما باقی ماندیم آبرویی است که داریم و آبرو مهمتر از جان است و صلح تحمیلی بدتر از جنگ تحمیلی است.


وی با اشاره به سخنان جان کری در کنگره آمریکا اظهار داشت: جان کری در کنگره گفت تسلیم شدن ایران محال است و آمریکا با بد کسانی طرف است و این مجموع سخنان جان کری در کنگره بود.


امام جمعه پردیسان در پایان تصریح کرد: به دولتمردان سفارش می کنیم کمی صبر و متانت به خرج دهند تا به آینده ای بهتر دست یابیم.

 

 گفتنی است، آیت الله حائری شیرازی مهمان نماز جمعه این هفته پردیسان بود./978/پ201/ف

ارسال نظرات