۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۷۶۴۱۱

حماس از احتمال آغاز انتفاضه جدید علیه صهیونیست‎ها خبر داد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای ارشد جنبش حماس اعلام کرد ادامه اقدامات سرکوبگرانه و خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین یک انتفاضه جدید را در کرانه باختری به راه خواهد انداخت.
انتفاضه

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن یوسف یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از خلال تکرار جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری یک درگیری نظامی را در آینده رقم خواهد زد.

 

یوسف گفت: رژیم اشغالگر  در ادامه جنایت‌های خود علیه ملت ما مصمم است و اعدام‌های (قتل) روزانه به دنبال شعله‌ور کردن فتیله درگیری‌ها با فلسطینی‌ها و برگرداندن ورق در کرانه باختری با هدف فرار از فشارهای داخلی و خارجی است.

 

وی افزود: اعدام‌های مکرری که رژیم اشغالگر در حق فلسطینی‌ها انجام می‌دهد و آخرین آن‌ها قتل فلاح ابوماریا در روز گذشته از الخلیل بود، گواه روش خطرناک رژیم اشغالگر و ارتش آن برای اعمال فشار بر فلسطینی‌ها و اجبار آن‌ها برای پاسخگویی است.

 

حسن یوسف تاکید کرد: اوضاع شهرهای کرانه باختری و قدس به دلیل اقدامات سرکوبگرانه رژیم اشغالگر متنشج شده است و این اقدامات به شکلی موثر منجر به یک انتفاضه جدید خواهد شد.

 

وی در ادامه خواهان تحرک تمامی گروه‌های مقاومتی با هدف دفاع از ملت فلسطین در غزه، قدس و کرانه باختری شد و خواستار تعیین حد و مرزی برای اقدامات خارج از قانون انسانی و بین‌المللی شد./994/ب101/د

ارسال نظرات