۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۶۰۷۷

بحرینی‌ها به مناسبت نزدیک شدن «روز اسیر بحرینی» تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ صدها تن از آحاد مختلف ملت بحرین به مناسبت نزدیک شدن «روز اسیر بحرینی» شب گذشته در چندین منطقه تظاهرات کردند.
تظاهرات در بحرين

 

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از آحاد مختلف ملت بحرین در پاسخ به فراخوان گروه‌های انقلابی، شب گذشته با برگزاری تظاهراتی سرنگونی رژیم آل خلیفه را فریاد زدند.

 

جمعیت العمل الاسلامی بحرین سه‌شنبه با انتشار تصاویری از تظاهرات بحرینی‌ها در شهرک‌های «ابوصبیع» و «الشاخوره» خبر داد و با چشمگیر توصیف کردن «حضور زنان» در تظاهرات افزود: اولیای دم، اهالی زندانیان و انقلابیان در همبستگی با اسرای بحرینی در زندان‌های منامه تظاهرات کردند.

 

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه همچنین از برگزاری تظاهرات مشابهی در شهرک کرزکان خبر داد و تاکید کرد که تظاهرات کنندگان با اعلام همبستگی با اسرا، خود را برای گرامیداشت روز اسیر بحرینی آماده می‌کنند.

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان بحرینی بنرهایی حاوی تصاویر زندانیان سیاسی را حمل کردند و بر عزم خود برای بازگشت به میدان «شهدا» (لؤلؤه سابق) تاکید کردند.

 

مردم بحرین همه روز با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز و با در دست داشتن تصاویر زندانیان خود و همچنین شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق، با تشکیل زنجیره‌های انسانی، ضمن اعلام همبستگی با زندانیان، در مخالفت با اقدامات رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و ادامه سرکوب مخالفان شعار می‌دهند./981/ب102/د

ارسال نظرات