۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۰۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نباید توافق هسته‌ای مصادره به مطلوب احزاب شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: نباید اجازه دهیم توافق ایران با گروه 5+1 پیروزی مصادره به مطلوب احزاب و جریان های سیاسی شود، چراکه این مذاکرات یک مقوله ملی است.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در محفل انس با قرآن کارکنان سپاه تبریز با اشاره به این‌که استکبارستیزی ملت ایران برگرفته از آموزه های قرآنی است، اظهار داشت: دشمنان آرزوی عقب‌نشینی ملت ایران را به گور خواهند برد.

 


حجت الاسلام کاملی فر، با بیان این‌که در حال حاضر نمی توان در مورد توافق خوب یا بد قضاوت کرد، افزود: از آنجایی که دشمنان نظام همواره عهد شکن بوده اند، نمی توان بر توافق های آنها زیاد اعتماد کرد بنابراین باید منتظر بود تا دید آنها در مرحله اجرا و عمل چه می کنند.

 


وی با بیان این‌که برخی از جریان‌ها و احزاب سیاسی بدون آگاهی از روند مذاکرات و متن توافق احتمالی مسرور هستند و این‌گونه القا می کنند که توافق صورت گرفته است، گفت: نباید اجازه دهیم توافق ایران با گروه 5+1 پیروزی مصادره به مطلوب احزاب و جریان های سیاسی شود، چراکه این یک مقوله ملی است.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اقتدار تسلیحاتی جمهوری اسلامی، گفت: اگر اقتدار تسلیحاتی کشور نبود بدون تردید محال بود که دشمن تن به مذاکره دهد و این را نیز مرهون رشادت های شهدایی هستیم که در دوران دفاع مقدس حسین وار جنگیده و تن به ذلت ندادند تا ما نیز امروز تن به ذلت ندهیم.

 


وی تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی مردم را مهم‌ترین عوامل موفقیت های تیم هسته ای در مذاکره با قدرت های جهانی دانست و افزود: امروز اگر استکبار جهانی در انرژی هسته ای مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو زده و مجبور به مذاکره یا توافق شد، بدون تردید ریشه در اقتداری دارد که با الهام از آموزه های قرآن و اهل بیت به دست آمده است.

 


حجت الاسلام کاملی فر ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل تحریم ها و فشارهای اقتصادی، جهاد علمی جوانان و دانشمندان به ویژه در حوزه انرژی هسته ای و توان بازدارندگی، اقتدار نظامی و دفاعی کشور را از دیگر عوامل مهم در پیروزی هسته ای ایران برشمرد.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: این قرآن بود که به ما آموخت در برابر زیاده خواهی دشمنان تا پای جان و ایمان استقامت کنیم تا مشمول نصرت الهی شویم، بنابر این اگر در مسیر قرآن قرار بگیریم دشمنان هیچ‌گاه بر ملت حق‌طلب و آزادی‌خواه ایران غلبه نخواهند کرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات