۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۷۵۵۷۹

برگزاری مسابقه اقتصاد دیجیتالی اسلامی در دبی

خبرگزاری رسا ـ رقابتی اقتصادی به منظور حمایت از کارآفرینی و کسب و کار در اقتصاد دیجیتال منطبق با شریعت اسلام درر مرکز جهانی اقتصاد اسلامی (GIES) دبی برگزار می‎شود.
مسابقه اقتصاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رقابتی اقتصادی به منظور حمایت از کارآفرینی و کسب و کار در اقتصاد دیجیتال منطبق با شریعت اسلام 13-14 مهرماه سال جاری در مرکز جهانی اقتصاد اسلامی (GIES) دبی برگزار خواهد شد.


این مسابقه با عنوان «نوآوری برای تاثیرگذاری» به همت دو شرکت اماراتی برگزار می شود.


محمد الضروری، از حامیان مالی و سازمان دهندگان این مسابقه می‌گوید: هدف  اصلی از برگزاری این رقابت توانمندسازی کسب‌وکار اسلامی در فضای مجازی و دیجیتال است.


وی دلیل برگزاری این مسابقه در دوبی را تلاش و برنامه‌ریزی مقامات این شهر برای تبدیل شدن به پایتخت اقتصاد اسلامی عنوان کرد و گفت: این مسابقه به عنوان سکویی برای تقویت کسب و کار و کارآفرینی و رشد اقتصاد الکترونیکی مبتنی بر شریعت اسلام  محسوب می‌شود.


پیش‌بینی می‌شود این رخداد حدود 2000 نفر از سیاست‌گزاران و بازیگران عرصه اقتصاد را گرد آورد تا به گفت‌‌وگو و تبادل نظر درباره فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری در اقتصاد اسلامی، بیمه، تامین مالی، تجارت الکترونیکی، صنعت حلال و گردشگری بپردازند./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات