۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۷۴۸۰۷

تظاهرات حمایت از رهبران زندانی انقلاب بحرین سرکوب شد

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین در اعلام همبستگی با رهبران و زندانیان سیاسی دست به تظاهرات زدند که این اقدام با سرکوب شدید آنان از سوی نیروهای آل‎خلیفه پاسخ داده شد.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم مناطق مختلف بحرین در اعلام همسبتگی با رهبران سیاسی بازداشت شده بحرین با شعار «علی العهد» دست به تظاهرات زدند.

 

مردم منطقه کرانه از جمله جمعی از خانواده شهدا، فعالان سیاسی و فرهنگی و همچنین سید مجید مشعل رییس مجلس علمای شیعه بحرین در این تظاهرات حضور داشتند.

 

تظاهرکنندگان با در دست داشتن تصاویر رهبران انقلابی بحرین و سردادن شعارهایی خواستار آزادی عبدالجلیل سنکیس رهبر جنبش حق شدند.

 

نیروهای آل خلیفه با استفاده از خودروهای زرهی و گازهای سمی به سرکوب مردم پرداختند.

 

گروه‌های انقلابی هدف اصلی این سرکوب ها بوده و درگیری میان نظامیان و انقلابیان در گرفت که منجر به حضور بیشتر خودروهای ضد شورش در شهر شد.

 

در شهر بوری نیز درگیری شدیدی میان مردم و پلیس منجر به زخمی شدن تعدادی شد. پلیس با استفاده از گازهای اشک آور و اسلحه ساچمه ای مردم را متفرق ساخت.

 

مردم در اعلام همبستگی با زندانیان و رهبران بازداشت شده سیاسی کشور در این تظاهرات شرکت کرده و با سردادن شعارهایی بر ادامه انقلاب و ایستادگی بر مطالبات واقعی خود تاکید کردند./981/ب902/د

ارسال نظرات