۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۷۴۳۶۵

آغاز مصاحبه های ورودی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، از زمان مصاحبه های ورودی حوزه های علمیه خواهران در سطح دو و سه خبر داد.
حوزه علميه خواهران

خانم صادقیان، معاون آموزش حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: مصاحبه ورودی حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: مصاحبه ورودی سطح سه، ارزیابی تحصیلی و علمی متقاضیان خواهد بود که در دو رشته فقه، اصول و تفسیر برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان، با اشاره به تعداد متقاضیان، ابراز داشت: در حدود 90 نفر از متقاضیان تحصیل در سطح سوم می باشند، زمان آزمون رشته تفسیر دوم تا چهارم مرداد است و زمان آزمون رشته ای تفسیر در روزهای سی ویک تیر، یک و هشتم مرداد برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: زمان آزمون سطح دو حوزه های علمیه خواهران استان بنا بر تنظیم زمانی خود مدارس خواهد بود، بنابراین خواهران متقاضی با هماهنگی مدارسی که قصد تحصیل در آن مدارس را دارند در آزمون شرکت خواهند کرد.

 

صادقیان آزمون سطح دو را آزمون ارزیابی رفتاری اخلاق عنوان کرد و ادامه داد: متقاضیانی که در مصاحبه موفق شدند، در 25 شهریور در مدارس علمیه خواهران برای تحصیل حاضر خواهند شد.

 

وی در خصوص شیوه آموزشی حوزه های خواهران عنوان کرد: کسانی که موفق به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران شده اند و به این توفیق رسیده اند، دروس خود را به صورت دو ترمی و سالی واحدی خواهند گذراند.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهان استان با بیان این‌که طرح تابستانی برای حوزه های خواهران در نظر گرفته نشده است، گفت: طرح های موجود، فرهنگی هستند نه آموزشی، همچنین خواهران می توانند در ترم تابستان شرکت کرده و 6 واحد از دروس خود را در این فرصت بگذرانند./854/ت303/ب4

ارسال نظرات