۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۹۳۲
امام جمعه کوهدشت:

خیران در برطرف شدن مشکلات نیازمندان نقش بسزایی دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت با اشاره به حضور خیران در عرصه های گوناگون گفت: خیران در برطرف شدن مشکلات نیازمندان نقش بسزایی دارند که امید است با مشارک کمیته امداد در این راستا نقش آفرینی کنند.
يتيم کمک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌جمعه شهرستان کوهدشت، ظهر امروز در مراسمی که به منظور اطعام ایتام با حضور رییس کمیسیون قضایی مجلس، مدیرکل کمیته امداد استان و فرماندار شهرستان برگزار شد، گفت: زحمات امدادگران شهرستان در راستای برگزاری ضیافت‌های افطاری قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد شهرستان در برگزاری سفره های ضیافت الهی عنوان داشت: این سفره‌های با فضیلت امداد به تبعیت از سیره و روش حضرت علی(ع) است که این نهاد مقدس در یاری رساندن به محرومان با کمک خیرین برگزار می‌کند.

 

حجت‌الاسلام طهماسبی کمک به نیازمندان جامعه را از برکات افکار و اندیشه ناب امام راحل دانست و افزود: کمک به نیازمندان امری مقدس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تقویت روحیه حمایت از مستضعفان را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: کمک به هم‌نوع خویش موجب از بین رفتن فاصله طبقاتی در جامعه می شود.

 

امام جمعه کوهدشت با تقدیر از عملکرد کمیته امداد این شهرستان بیان داشت: امروز کمیته امداد در سطح وسیعی از جامعه در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان عملکرد بسیار چشم‌گیری داشته است.

 

وی کار در کمیته امداد را امری بسیار حساس و مهم دانست و اظهار داشت: کار در این نهاد فرصتی مناسب برای جلب رضایت خداوند و خلق است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر نهایت استفاده کارکنان کمیته امداد از فرصتی که در اختیار دارند، ادامه داد: کارکنان امداد در راستای رفع نیاز یتیمان و زنان بی‌سرپرست باید تلاش بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان این که خیران در برطرف شدن مشکلات نیازمندان نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان باید در راستای جذب مشارکت خیران و برطرف شدن مشکلات نیازمندان تلاش کنند.

 

ولی‌الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در ادامه با بیان این که از طرف دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 70 میلیون تومان برای برگزاری مراسم افطاری به لرستان اختصاص داده شده است، افزود: این مبلغ از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به این که مراسم افطاری در سراسر شهرهای استان برگزار می شود، یادآور شد: بیش از 105 هزار نفر از ایتام و مددجویان تحت پوشش در این مراسم شرکت می‌کنند./ 9459/پ202/ح

ارسال نظرات